Originally posted by Someone
Originally posted by zico77
Det kunne sjå ut som Sterling gav blaffen i å brenne fuel på ein take-off frå Greske Samos då eg observerte take-offen. Kort rullebane, og take-off starta heilt i enden av rullebanen, og det var liksom så det ikkje skulle klare å løfte seg opp......
![]()
![]()
![]()
Man det kan vel også være at NB kapteinen ønsker å bruke mest mulig rullebane slik at hastigheten ble høyere ved take-off?
Originally posted by imm
En merkelig historie dette. Hvorfor de-fuelet de ikke? Måtte de virkelig fly for å bruke opp drivstoff? Det høres virkelig rart ut.
Hvorfor har ikke flyverne reagert tidligere? Hvorfor har ingen på CLC reagert?
Her har det sviktet i mange ledd ser det ut som.
Originally posted by LN-MOW
.
Det som er sikkert er at noen ikke har gjort jobben sin skikkelig ....
Originally posted by WestAir
Originally posted by LN-MOW
.
Det som er sikkert er at noen ikke har gjort jobben sin skikkelig ....
Det er ikke alltid man gjør jobben skikkelig i SAS... Da vi skulle fly til SMI tidligere i sommer ble vi nesten 2 timer forsinket på grunn av at SAS hadde glemt ut at man måtte ta en C-sjekk på flyet. -Det er pinlig, vi beklager, dette skal ikke skje osv., sa kapteinen..
De tok vel C sjekk i lunchen da ?
Originally posted by WestAir
De tok vel C sjekk i lunchen da ?
De gjorde det mens vi satt ombord i flyet (som allerede var forsinket fra før).
Originally posted by Someone
Originally posted by WestAir
De tok vel C sjekk i lunchen da ?
De gjorde det mens vi satt ombord i flyet (som allerede var forsinket fra før).
Imponerende! Det må ha vært verdens raskeste C-check![]()
Er det noen som har en oversikt over hvor lange rullebanene er?
Originally posted by P.A. VIKING
Tror ikke han mente det flyet dere satt ombord i...., men at flåteplanleging hadde hikket litt....