Replying to Topic 'For liten bemanning i skranken på Torp'
Joda ser den. Virket bare så merkelig siden alle stod med boardingpasset i hånda og stod i køen for å gå ombord ved gaten. Flyet var heller ikke forsinket, og jeg er ganske så sikker på at alle hadde fint rukket å komme ombord og satt seg i løpet av den tiden de ansatte i gaten brukte på å skrive ut papirer etc. De som ble nektet adgang ble ganske sure. Flyet stod vel 5-10 min på gaten etter at dem ble nektet avgang. Menmen...sparkesykkel eller ei. La oss si det slik at Braathens fikk seg nok nye kunder

Originally posted by laurenz
Når det gjelder å dra på tid er det flere faktorer. Har flyet en slot som tilsier at flyet skal på rute så gjør man enten det eller ber om en ny slot. I noen tilfeller så kan det være slik at den siste løsningen gir en forsinkelse på en time eller 2. Det er ingen tjent med for da sitter du plutselig med 50+ pax som mister videreforbindelsen sin. Da stenger man døra og setter igjen 10 pax. Men den beslutningen taes nok ikke lett. (selv om man har sparkesykel :spin: )
Hilsen,
Laurenz
Joda ser den. Virket bare så merkelig siden alle stod med boardingpasset i hånda og stod i køen for å gå ombord ved gaten. Flyet var heller ikke forsinket, og jeg er ganske så sikker på at alle hadde fint rukket å komme ombord og satt seg i løpet av den tiden de ansatte i gaten brukte på å skrive ut papirer etc. De som ble nektet adgang ble ganske sure. Flyet stod vel 5-10 min på gaten etter at dem ble nektet avgang. Menmen...sparkesykkel eller ei. La oss si det slik at Braathens fikk seg nok nye kunder