For en planlegging Sri Lanka - Flyplass uten passasjerer

Re: For en planlegging Sri Lanka

Tja - de er jo langt fra alene om slikt ..... *host* *Dagali* host *Leirin * host* Gullknapp * ... ;)

Jeg trodde først at dette var noe som var planlagt og bygget av den Sri Lankaske (heter det det..?) staten for å ha et alternativ til Bandaranaike på Sri Lanka, men det ser ut til at det er noen kinesiske investorer som har bygd den. Dermed virker det litt snodig om man samtidig ikke bygger ut turistinfrastruktur og hoteller i nærheten.

Jeg er visst blant noen veldig få som har vært her.

Landet her og skiftet fly på vei fra Bangkok til Maldivene med SriLankan. Var eneste passasjer som gikk av her, og første passasjer til å bruke business loungen.

Stor oppstandelse og alle ansatte kom for å ta bilder av meg. Måtte også skrive i gjesteboken mens de stod å tok bilder.

Var rimelig utilpass, for flyplassen lå jo midt i ingenmanns jungel, og jeg var veldig glad da SriLankans A320 kom for å hentet meg og fly meg til Maldivene. Har ingen anelse om hva jeg skulle gjort hvis det flyet ikke dukket opp, jeg hadde sikkert vært der enda da :p

Fløy herfra og opp til Colombo. Billigere enn å kjøre. Og stort sett folketomt.

-eggs

Ikke helt siden den jo er militær også, men tror Radom i Polen er uten rutetrafikk. Litt usikker på om SF340 flyr et par ganger i uken.
Dog ryktes det, som så mye annet, at den skal ta over endel(noe) trafikk fra Modlin, da der ikke er mer kapasitet der

Back