putzmeister ScanFlyer Dusty 16 Sep 2008 #1 Finnes disse modellene i nc (dagens ferver)? Var de også som Norlink? Attachments Bilde 667.jpg 69.1 KB · Views: 242 Bilde 669.jpg 63.4 KB · Views: 245
LN-MEH ScanFlyer Gold 17 Sep 2008 #3 Jeg har en slik i Norlink farger. Den er i skala 1/100 men den har ikke registrering eller vikingnavn. Attachments 038 edited.jpg 103.2 KB · Views: 176 039 edited.jpg 102.1 KB · Views: 176
Jeg har en slik i Norlink farger. Den er i skala 1/100 men den har ikke registrering eller vikingnavn.
putzmeister ScanFlyer Dusty 26 Sep 2008 #4 LN-MEH said: Jeg har en slik i Norlink farger. Den er i skala 1/100 men den har ikke registrering eller vikingnavn. Click to expand... Heisan, da er det bare å begynne søket etter en slik modell. Så hvis noen har en slik for salg send pm
LN-MEH said: Jeg har en slik i Norlink farger. Den er i skala 1/100 men den har ikke registrering eller vikingnavn. Click to expand... Heisan, da er det bare å begynne søket etter en slik modell. Så hvis noen har en slik for salg send pm
gottols ScanFlyer Blue 26 Sep 2008 #5 putzmeister said: Finnes disse modellene i nc (dagens ferver)? Var de også som Norlink? Click to expand... Har ikke sett dem i dagens farger. Dog har jeg den avbildede modellen i både Eurolink og Norlink. Dette er vel den italienske Fratelli....
putzmeister said: Finnes disse modellene i nc (dagens ferver)? Var de også som Norlink? Click to expand... Har ikke sett dem i dagens farger. Dog har jeg den avbildede modellen i både Eurolink og Norlink. Dette er vel den italienske Fratelli....
gottols ScanFlyer Blue 26 Sep 2008 #6 LN-MEH said: Jeg har en slik i Norlink farger. Den er i skala 1/100 men den har ikke registrering eller vikingnavn. Click to expand... Dette er PPC/IMC utgaven. Jeg har både Norlink og Eurolink utgaven av denne også.
LN-MEH said: Jeg har en slik i Norlink farger. Den er i skala 1/100 men den har ikke registrering eller vikingnavn. Click to expand... Dette er PPC/IMC utgaven. Jeg har både Norlink og Eurolink utgaven av denne også.