Trety ScanFlyer Rusty 13 Dec 2004 #1 http://www.airliners.net/open.file/730826/L/ Dette så da slett ikke verst ut, men kanskje litt for enkelt med buede linjer etpar steder. Terningkast 4. Edit: Og jeg greide selvsagt å få på feil logo... Er det noen mulighet for å endre den i etterkant?
http://www.airliners.net/open.file/730826/L/ Dette så da slett ikke verst ut, men kanskje litt for enkelt med buede linjer etpar steder. Terningkast 4. Edit: Og jeg greide selvsagt å få på feil logo... Er det noen mulighet for å endre den i etterkant?
Exiz ScanFlyer Silver 13 Dec 2004 #2 Replying to Topic 'Focus Air 747' Ikke akkurat noe å rope hurra for, men bedre enn mye annet... Terningkast: 3.
Replying to Topic 'Focus Air 747' Ikke akkurat noe å rope hurra for, men bedre enn mye annet... Terningkast: 3.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Dec 2004 #3 Replying to Topic 'Focus Air 747' Grei nok logo/farger på flyet, men hvorfor OSL-ikonet på tråden? Så for meg at de skulle begynne å fly på Gardermoen jeg nå... Forresten; terningkast 4.
Replying to Topic 'Focus Air 747' Grei nok logo/farger på flyet, men hvorfor OSL-ikonet på tråden? Så for meg at de skulle begynne å fly på Gardermoen jeg nå... Forresten; terningkast 4.
G Guest ScanFlyer Gold 13 Dec 2004 #4 Replying to Topic 'Focus Air 747' Skal man dømme efter vinduerne må det være en 300 combi, med pax i forreste del ag topdæk, foreste og agterste del af maindæk. Men som tidligere Atlas maskine må det være en cargo maskine - men har intet hørt om dette selskab før. Er det en ACMI operation eller hva'?
Replying to Topic 'Focus Air 747' Skal man dømme efter vinduerne må det være en 300 combi, med pax i forreste del ag topdæk, foreste og agterste del af maindæk. Men som tidligere Atlas maskine må det være en cargo maskine - men har intet hørt om dette selskab før. Er det en ACMI operation eller hva'?
LN-MOW Flyklapper Medlem 13 Dec 2004 #5 Replying to Topic 'Focus Air 747' Dette er en konvertert -300 .. ex-Varig, om jeg husker rett ...
Trety ScanFlyer Rusty 13 Dec 2004 #6 Replying to Topic 'Focus Air 747' Originally posted by Blubird Grei nok logo/farger på flyet, men hvorfor OSL-ikonet på tråden? Så for meg at de skulle begynne å fly på Gardermoen jeg nå... Click to expand... Som skrevet, jeg trykte på feil logo.
Replying to Topic 'Focus Air 747' Originally posted by Blubird Grei nok logo/farger på flyet, men hvorfor OSL-ikonet på tråden? Så for meg at de skulle begynne å fly på Gardermoen jeg nå... Click to expand... Som skrevet, jeg trykte på feil logo.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 13 Dec 2004 #7 Replying to Topic 'Focus Air 747' Blått og gull gir alltid en bedre karakter: 4+ Men ellers ganske kjedelig
Replying to Topic 'Focus Air 747' Blått og gull gir alltid en bedre karakter: 4+ Men ellers ganske kjedelig
CK ScanFlyer Mile High Club 13 Dec 2004 #8 Replying to Topic 'Focus Air 747' bob-bob. *rulle terning* 4!
O OSL Inside ScanFlyer Blue 13 Dec 2004 #9 Replying to Topic 'Focus Air 747' Originally posted by LN-MOW Dette er en konvertert -300 .. ex-Varig, om jeg husker rett ... Click to expand... US start-up Focus Air will start operations soon with this ex Atlas Air machine. It will be reregistered to N354FA. (K64 slide) Click to expand...
Replying to Topic 'Focus Air 747' Originally posted by LN-MOW Dette er en konvertert -300 .. ex-Varig, om jeg husker rett ... Click to expand... US start-up Focus Air will start operations soon with this ex Atlas Air machine. It will be reregistered to N354FA. (K64 slide) Click to expand...
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Dec 2004 #10 Replying to Topic 'Focus Air 747' Originally posted by OSL Inside Originally posted by LN-MOW Dette er en konvertert -300 .. ex-Varig, om jeg husker rett ... Click to expand... US start-up Focus Air will start operations soon with this ex Atlas Air machine. It will be reregistered to N354FA. (K64 slide) Click to expand... Click to expand... Har det slått deg at en maskin kan ha hatt mer enn EN tidligere eier? :sarc Og til informasjon: C/n 23394, d/d 12/10-85, ex-PP-VNH VARIG, N354MC Atlas Air. Har også vært leaset i snaue to år til Polar Air Cargo.
Replying to Topic 'Focus Air 747' Originally posted by OSL Inside Originally posted by LN-MOW Dette er en konvertert -300 .. ex-Varig, om jeg husker rett ... Click to expand... US start-up Focus Air will start operations soon with this ex Atlas Air machine. It will be reregistered to N354FA. (K64 slide) Click to expand... Click to expand... Har det slått deg at en maskin kan ha hatt mer enn EN tidligere eier? :sarc Og til informasjon: C/n 23394, d/d 12/10-85, ex-PP-VNH VARIG, N354MC Atlas Air. Har også vært leaset i snaue to år til Polar Air Cargo.
O OSL Inside ScanFlyer Blue 13 Dec 2004 #11 Replying to Topic 'Focus Air 747' Har det slått deg at en maskin kan ha hatt mer enn EN tidligere eier? :sarc Og til informasjon: C/n 23394, d/d 12/10-85, ex-PP-VNH VARIG, N354MC Atlas Air. Har også vært leaset i snaue to år til Polar Air Cargo. Click to expand... Og har det slått deg at det faktisk ikke er ulovlig å poste ett innlegg som en opplysning? Ble det skrevet i innlegget at maskinen IKKE har vært innom Varig? - Nei Så jekk ned snøret ett par hakk.. :sarc
Replying to Topic 'Focus Air 747' Har det slått deg at en maskin kan ha hatt mer enn EN tidligere eier? :sarc Og til informasjon: C/n 23394, d/d 12/10-85, ex-PP-VNH VARIG, N354MC Atlas Air. Har også vært leaset i snaue to år til Polar Air Cargo. Click to expand... Og har det slått deg at det faktisk ikke er ulovlig å poste ett innlegg som en opplysning? Ble det skrevet i innlegget at maskinen IKKE har vært innom Varig? - Nei Så jekk ned snøret ett par hakk.. :sarc
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Dec 2004 #12 Replying to Topic 'Focus Air 747' WOW! Noen føler seg trampet på! :wow:
L LN-OSS ScanFlyer Silver 13 Dec 2004 #13 Replying to Topic 'Focus Air 747' hmm den der får en 3+ :spin: