Fnate med ny blogg på FinalCall

Re: Fnate med ny blogg på FinalCall

Dette var ikke lett å forstå, kan du oversette dette til normal Norsk? :8:

"Fnat", feilskrivning av "(ele)Fant". Altn. feilskrivning av "Fantorangen" (elefantkosedyr velkjent fra barne-TV på NRK1).

Jeg setter mest pris på at engasjementet for denne figuren gir inntekt til Sheldrick Wildlife Trust, og at flere har gått inn som faddere til foreldreløse elefantkalver som tas inn til hjelpesenteret nede i Kenya: https://www.sheldrickwildlifetrust.org/

"Fnat", feilskrivning av "(ele)Fant". Altn. feilskrivning av "Fantorangen" (elefantkosedyr velkjent fra barne-TV på NRK1).

Jeg setter mest pris på at engasjementet for denne figuren gir inntekt til Sheldrick Wildlife Trust, og at flere har gått inn som faddere til foreldreløse elefantkalver som tas inn til hjelpesenteret nede i Kenya: https://www.sheldrickwildlifetrust.org/

For å være seriøs så er det veldig viktig for meg også. De gjør en veldig bra jobb og ikke bare for elefantbabyer men for dyrene generelt. Mye penger går med på å hjelpe lokalbefolkning og dyr til å leve sammen. Det handler om alt fra vannprosjekter til opplæring i å leve med dyr.

Elefantene er liksom spydspissen men de senere år har jeg støttet dem mer generelt. Var på besøk og traff dem for 4 år siden og arbeidet de gjør er veldig bra.

Så en dyp takk til alle som er med å støtte dette arbeidet.

Selveste Fnate er siste generasjon så langt. Han bor fremdeles i skuff, men har også en hytteskuff.

Han er en Bamse!! Jeg visste det :) :)
Hadde lest det noe sted, men jeg husket ikke hvor.

En fyr kan ikke bo i en skuff!!!! :wow:

Fnate er altså ikke bamse men fyr.

Og så prøver dere å lurer meg og si at han er en fyr???? :8:

Lurer på om det antydes at det å fly jorden rundt på en helg er unormalt :8:
Jeg synes det er helt alminnelig...

:spin

Alminnelig er det kanskje ikke, folk flest vil nok oppleve plassene de besøker også. For "oss" er målet nok å samle litt metall og/eller poeng.
Jeg har noen storfly samt noen ruter jeg er nødt til å "huke av" mentalt. Holder på å spare opp til en tur med A380, Dreamliner, samt ta en tur med Hello Kitty flyet (ikke fordi jeg er HK fan, men bare fordi man kán ta et slikt fly) samt ta island hopper ruten. Alt dette tilsammen blir en finfin tur, som selvfølgelig må gjennomføres i riktig klasse, C eller F. Og det passer ypperlig til verden rundt i samme sleng.
Ellers står det å ta en dusj opp i luften på listen, samt en tur med dobbelseng. Men såvidt jeg vet har ingen fly i *A det?

Men dette begynner muligens å bli litt offtopic...

Ellers står det å ta en dusj opp i luften på listen, samt en tur med dobbelseng. Men såvidt jeg vet har ingen fly i *A det?

Men dette begynner muligens å bli litt offtopic...

Dusj og dobbeltseng som mål? Høres ut som et dårlig skjult mile-high mål...

Singapore har vel dobbeltsengsmulighet i F når man bestiller to seter ved siden av hverandre? Men dårlig med dusj. Det er det vel bare Emirates og Etihad som byr på, og da kun i 380?

Dusj og dobbeltseng som mål? Høres ut som et dårlig skjult mile-high mål...

Hehe, skjønner at det kan se slik ut, men det har jeg faktisk ikke som mål.

Ordbruken min var ikke heeelt tilfeldig :p
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=39634

:p

Off topic? Jo, kanskje :p;)

Wow! Artig lesing!

Singapore har vel dobbeltsengsmulighet i F når man bestiller to seter ved siden av hverandre? Men dårlig med dusj. Det er det vel bare Emirates og Etihad som byr på, og da kun i 380?

Sjekket litt og fant ut at den nye C klassen i A380 også har dobbelsengmuligheter på 3 plasser. Da er det bare dusj man skal ta utenfor *A.

For å være seriøs så er det veldig viktig for meg også. De gjør en veldig bra jobb og ikke bare for elefantbabyer men for dyrene generelt. Mye penger går med på å hjelpe lokalbefolkning og dyr til å leve sammen. Det handler om alt fra vannprosjekter til opplæring i å leve med dyr.

Elefantene er liksom spydspissen men de senere år har jeg støttet dem mer generelt. Var på besøk og traff dem for 4 år siden og arbeidet de gjør er veldig bra.

Så en dyp takk til alle som er med å støtte dette arbeidet.

Dette viste jeg ikke.

Veldig bra!!

Når det reklameres med 'golden shower', tror jeg heller jeg velger meg en trang 737.

Ja, du sier noe der, men dette blir for dyrt. Men ser veldig bra ut!!

Så, jeg får håpe at det en dag i fremtiden kommer Dusj på business eller first :) :)
(Det må være reiser som kan kjøpes med poeng).

De har jo dusj i Emirates F på A380. Ca 30k ut fra OSL til f.eks HKG via BKK.

Back