Den store forskjellen her er at "fyrer" på en måte har sjel. Fnate har for eksempel egen bamse. To faktisk. Nessie og Padington.
Fnate er altså ikke bamse men fyr.
Jeg tror jeg forstår hva du mener.... :8:
Mmmm ... ja, at dette forumet er en gullgruve for psykologbransjen.
Det var egentlig oss andre jeg hadde i tankene ... :lol:
Det var egentlig oss andre jeg hadde i tankene ... :lol:
Helgetur til Hawaii og sånt?
Er det noen som tar helgetur til Hawaii???
Vurderte langhelg dit i desember, men ble San Francisco i stedet. Samt Portland (or) tidligere på høsten.
Hva betyr Fnate??
Er det en forkortelse for noe eller navn på en dyreart, eller...??
Litt om Fnate
Fnate er som de fleste gjetter en fnat. Fnater kan til forveksling ligne bamser, noe som ikke kunne blitt mer feil.
Tvert imot er de svært komplisert vesner med stor forkjærlighet for Cola, sjokolade og iskrem.
Helt siden Harald HårFnate okkuperte den første skuffen og siden samlet en hel skuffeseksjon under sin kontroll i ei gammel trekoie i Ringebu. Dette skjedde rundt år 800-og-melkesjokolade. Mer om dette i eget innlegg.
Selveste Fnate er siste generasjon så langt. Han bor fremdeles i skuff, men har også en hytteskuff. I tillegg til basisbehovene for sjokolade, brus og is, liker Fnate fryktelig godt å være på tur. Derfor har han fått egen koffert og helårs reiseforsikring.
Dermed kan han være med både pappa, mamma og bestemor på turer rundt omkring.
Lurer på om det antydes at det å fly jorden rundt på en helg er unormalt :8:Som del av en fly verden rundt på en helg, hvorfor ikke?
Lurer på om det antydes at det å fly jorden rundt på en helg er unormalt :8:
Jeg synes det er helt alminnelig...
:spin
Ellers er det nok en fordel å ha hengt med her i noen år og fått hjernen ødelagt av hans resonnementer ..
Litt av bakgrunnen her.
http://fnate.blogg.no/m_062008.html
F.eks ..
Litt om Fnate
Fnate er som de fleste gjetter en fnat. Fnater kan til forveksling ligne bamser, noe som ikke kunne blitt mer feil.
Tvert imot er de svært komplisert vesner med stor forkjærlighet for Cola, sjokolade og iskrem.
Helt siden Harald HårFnate okkuperte den første skuffen og siden samlet en hel skuffeseksjon under sin kontroll i ei gammel trekoie i Ringebu. Dette skjedde rundt år 800-og-melkesjokolade. Mer om dette i eget innlegg.
Selveste Fnate er siste generasjon så langt. Han bor fremdeles i skuff, men har også en hytteskuff. I tillegg til basisbehovene for sjokolade, brus og is, liker Fnate fryktelig godt å være på tur. Derfor har han fått egen koffert og helårs reiseforsikring.
Dermed kan han være med både pappa, mamma og bestemor på turer rundt omkring.
Dette var ikke lett å forstå, kan du oversette dette til normal Norsk? :8:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.