Fnate med ny blogg på FinalCall

Re: Fnate med ny blogg på FinalCall

Nå er det vel like før fyren får egen reality tv-serie .... :D :up:

Som så mange ganger før, veldig morsom lesing. Hvor tar den fyren det i fra?

Takk takk... Vi får se om han klarer å vri ut alle reisetipsene.

Det blir som Hank Moody og datteren, dette her.

Nå er det vel like før fyren får egen reality tv-serie .... :D :up:

Jeg er ikke overbevist om at dette hadde egnet seg for TV. Jeg kan allerede høre for meg den ultrakleine fortellerstemmen...

"Det er morgen og Fnate har forsovet seg. Det er bare 2 timer til flyet går, og det er ingen andre ruter han kan ta for å komme seg frem. Vil han rekke det?"

Ikke glem skummel felemusikk når Fnate forsover seg...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi kan ikke få nok fnat. Ferdig fnata!!!

With all due respect Fnate – hvorfor fortsetter du samarbeidet med FinalCall.travel?

Vet ikke markedstallene deres, men forumet er helt dødt og foruten noen gode artikler føles dette nettstedet som et ukult sted å henge for en gangsterfant.

Vi savner deg på InsideFlyer.no forum.

Edvard

panda_look.jpg

With all due respect Fnate – hvorfor fortsetter du samarbeidet med FinalCall.travel?

Vet ikke markedstallene deres, men forumet er helt dødt og foruten noen gode artikler føles dette nettstedet som et ukult sted å henge for en gangsterfant.

Edvard

panda_look.jpg

Finalcall forumet har flyttet - og FinalCall fokus er artikler - nyheter som jeg synes de leverer meget godt.

Edvard

Halla... faktisk er årsaken at de som driver Finalcall er gysla ok folk. Det betyr ikke at de som driver Insideflyer ikke er det altså.

Men FlyHi (er det vel) og Bizflyer er 2 fyrer jeg anser som venner.

Vil heller beklage at jeg ikke har hjulpet elefanten å skrive så mye i det siste, pga travel siviltilstand.

Men nå skal pellefanten på første familietur til Thailand og har gått på en supersmell økonomisk. Han fikk plukke to stk feriepenger fra valutaskuffen. Han gikk for den eneste mynt-bath'en han fant og en grønn seddel. Grønn er finere enn brun, men et dårlig valg i brusbutikken.

Heldigvis har han sekken full av gull
df762643abdf0f971741c1d653185e17.jpg

Last edited:

Halla... faktisk er årsaken at de som driver Finalcall er gysla ok folk. Det betyr ikke at de som driver Insideflyer ikke er det altså.

Men FlyHi (er det vel) og Bizflyer er 2 fyrer jeg anser som venner.

Vil heller beklage at jeg ikke har hjulpet elefanten å skrive så mye i det siste, pga travel siviltilstand.

Men nå skal pellefanten på første familietur til Thailand og har gått på en supersmell økonomisk. Han fikk plukke to stk feriepenger fra valutaskuffen. Han gikk for den eneste mynt-bath'en han fant og en grønn seddel. Grønn er finere enn brun, men et dårlig valg i brusbutikken.

Heldigvis har han sekken full av gull
df762643abdf0f971741c1d653185e17.jpg

http://fnate.blogg.no

Veldig bra!!!
Fnate er en fantastisk bamse ;)
Sån bamse liker jeg :) :) :)

Edvard

panda_look.jpg

Vi har flyttet al forumaktivitet til to Facebook-grupper (Frequent Traveler Norge og Frequent Traveler Danmark). Vi mente vi kunne ramme flere folk der og gøre adgangen lettere - hvilket er lykkedes.

Masser af aktivitet der (2.700 medlemmer totalt) og masser af besøgende hver dag på FinalCall.travel. Så vi trives i bedste velgående - og trafiktal/medlemstal stiger hver måned ;-)

Masser af nye medlemmer og en masse frequent travellers som hele tiden er på farten.

Og så er det rigtigt som skrevet længere oppe at vi fokuserer en del på at skrive artikler og udvikle den del, men der er også andre spændende ting i pipeline ;-)

Eneste grund til at forum ikke er fjernet helt (kan godt være vi trækker stikket på det snart) er at en del stadig bruger vores funktion til at få meldinger når der kommer ekstra gode tilbud (vi har sat automatisk overvågning op på flere sider med nogle filtre så de er mere målrettede).

Fnate er en rigtig god “ven af huset” som vi altid glæder os til at læse nyt fra og sætter stor pris på, men selv en elefnat kan have brug for lidt orlov en gang imellem ;-)

Bamse?? Fnate er en fyr, ikke en bamse.

"Fnate er en fyr". Men, men, jeg som.... men..., jeg trodde Fnate var verdens beste bamse... :8: :( :cry:

Jeg har lest masse blogg'er og sider på Flyprat og andre steder i flere år om Fnate, og så sier du først nå at han ikke er kuleste bamsen.... :( :drunk: :cry: :angry: :angry:

"Fnate er en fyr" sier du?????
NEI, Fnate er en BAMSE!!!!!!!!!! :) :lol: :) :D

Han er absolutt en fnat, har fått hilst på ham flere ganger og han er en fnatastisk fin fnat! 😉😊
Dessuten er han fra Lillestrøm, nemlig! 😀

Han trives også i selskap med elger. Her i selskap med Helge og Spotterelgen (min) mens de avslørte tidenes brusskandale under et toppmøte i Atlanta. Pepsigate, som den nå er kjent som.

2016-01-27%2021.25.41.jpg

Man blir bombardert fra alle kanter... :8:

Ok ok, Fnate er Fnate. Han er ikke en bamse (teddy bear) :( :(

Han er en fnat. Har du noen gang sett en bamse med snabel? Edru?

Når jeg har drømt, da har jeg sett det....
Nei, det har jeg ikke (når jeg er edru). Ok da ;)

Han trives også i selskap med elger. Her i selskap med Helge og Spotterelgen (min) mens de avslørte tidenes brusskandale under et toppmøte i Atlanta. Pepsigate, som den nå er kjent som.

2016-01-27%2021.25.41.jpg

Der ja, jeg visste det! :D
Tusen takk! Du er snill du :) :)

Back