LN-FVA står fortsatt i Kiruna iflg FR24. Ikke satt opp noe ferryflightnummer til Tromsø heller såvidt jeg kan se.
EDIT: Der var'n jaggu på vei fra KRN gitt. En beskjeden 25-minutters forsinkelse ut fra TOS så langt.
Den minste forsinkelsen var 40 minutter. To kanselleringer i dag også, så "rekorden" på å gjennomføre 75% kan bli tangert.
Sitter på flyplassen i Bodø. Dagens tall for VF102/103 var 6 pax inn og 5 ut (dog litt usikker på om de to siste dukket opp da de ble etterlyst).
Det var ikke spesielt bra tall. Kanskje det kommer seg når man kan ta med bagasje?
De har fløyet sine to turer til Hammerfest og ene til Bodø i dag
Ola trenger vel lørdag og søndag til administrasjonsarbeid.
FlyViking inngikk i går kontrakt med Securitas om levering av bakketjenester:
http://www.securitas.no/no/om/nyhetsrom/flyviking/
Ja det må vel være et minimumskrav og en for i det heletatt å drifte et flyselskap.
Ja det må vel være et minimumskrav og en for i det heletatt å drifte et flyselskap.
Javel? Fint om du greier litt ut om dette. Norsk er det tydeligvis ikke så nøye med, men jeg tar gjerne et svar i noe som ligner.
Om du leser hva Securitas skal utføre er dette oppgaver som alle flyselskaper skal ivareta.
Vedrørende min norsk ble du tydeligvis vippet av pinnen fordi det snek seg inn et par ekstra ord og feil. Ikke alene om det.
Her er i alle fall den korrigerte teksten slik at du skal forstå hva jeg mener
"Ja, det må vel være et minimumskrav for i det hele tatt å drifte et flyselskap"