Helt konge konsept!
Håper det finnes muligheter for oppbevaring av vintersko og -- eller alt vintertøy.
Moro om man diverter til f.eks. København på veg til Syden, og må tilbringe en natt på hotell der. ^_^
Det står kun jakker på nettsiden. Luer og votter kan sikkert stappes i lommene. Uansett er dette gratis for flytogets kunder. Det ser ikke ut til å være mulig for andre enn Flytogets kunder da inn- og utlevering skjer innenfor Flytogets område på OSL. Faktisk ikke en helt bortreist idé, en gang drog jeg hutrende til OSL i sommerklær i januar//februar da jeg ikke gadd å drasse på en vinterjakke Australia rundt. Konseptet utvides kanskje til vintersko og annet om det er en suksess. En grei måte for Flytoget å skaffe seg kunder som ellers ville tatt Vy.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Enda mere morro om brannalarmen går på OSL...Moro om man diverter til f.eks. København på veg til Syden, og må tilbringe en natt på hotell der. ^_^
så det blir interessant å se om dette slår an, spesielt hvis det kan utvides til sko og støvler i tillegg.
Evt alle klærne i fall man skal på nudistleir.
Jeg har vel ønsket et slikt tilbudet, men kanskje heller ved ankomst BKK enn ved avgang OSL...
Tar uansett ikke flytoget, så neppe aktuelt for meg
Men hvorfor ønsker du å ta med deg vinterklærne på reisen?
Ingen selvfølge at jeg reiser med direktefly
Ingen selvfølge at jeg reiser med direktefly
Vel, uansett føler jeg bare det er til/fra OSL det trengs vinterjakke.
Nettopp derfor Avinor/flyplassen burde hatt tilbudet, og ikke Flytoget.
Men hvorfor ønsker du å ta med deg vinterklærne på reisen?