Flystøy i Oslo??

Re: Flystøy i Oslo??

Støyen stiger vel i takt med at folk i Oslo ser flere fly, derfor er det sikkert også mer støy på skyfrie dager enn på dager med skydekke. Spøk til side: Har selv bodd i Oslo i nesten 5 år av mitt liv, og opplever ikke flystøyen som noe særlig mer enn en lav lyd som kommer fra det fjerne.

Flyttet fra Oslo til Bergen nå i Januar, og når det kommer til flystøy her i byen er det mye verre. Dette gjelder både fly på vei inn og ut av BGO, for ikke å snakke om alle luftambulanse helikopter som flyr inn og ut på Haukeland...

Støyen stiger vel i takt med at folk i Oslo ser flere fly, derfor er det sikkert også mer støy på skyfrie dager enn på dager med skydekke. Spøk til side: Har selv bodd i Oslo i nesten 5 år av mitt liv, og opplever ikke flystøyen som noe særlig mer enn en lav lyd som kommer fra det fjerne.

Folk har glemt Fornebu-tiden, da hadde vi støy gromlyd da :old

Folk har glemt Fornebu-tiden, da hadde vi støy gromlyd da :old
Skulle ikke forundre meg om mange av de som klager på støy nå er de samme som klaget den gangen og som også klaget da FBU ble nedlagt og måtte helt opp til Gardermoen for å fly. Noen er ikke fornøyd før de har noe å klage på.:headbang

Dette er vel det man kaller visuell støy. Ser folk flere fly enn vanlig, så klager de. Det har flere ganger blitt klaget på støy fra seilfly. Det sier vel sitt...

Det overrasker meg faktisk ikke. Noen MÅ bare syte for noe uansett...

Back