• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

flystevne på ENUL

Replying to Topic 'flystevne på ENUL'

Jeg veit jeg er stygg nå, men..... VAKSINEN flyplass?? :biggrin

Blir vel ikke utsolgt der med det varierte programmet:D

Nisser. Men sikkert lurt å legge ut mer info om hva som skjer. Veldig positivt at vi-sparer-penger-når-flyene-står-på-bakken-flyvåpenet spanderer F-16.

Ta turen opppå Ulven, forsvaret kommer med 2 F-16 og et Bell helikopter. LN-TEX tar rundflyging fra onsdag den 5/7 og til stevnet. Fonnafly tar rundflyging med helikopter. Cessna Birddog kommer og Yak 52 og en dobbeldeker fra Sverige. Nett siden har blitt bedre nu.

" I forbindelse med flystevner, er det kun gitt dispensasjon for landing for enkelte fly."

Great... Da får det bli med å se på evnt. bilder i ettertid...:naughty:

" I forbindelse med flystevner, er det kun gitt dispensasjon for landing for enkelte fly."

Great... Da får det bli med å se på evnt. bilder i ettertid...

tenkte du å fly over må du gjøre det, de kaller det "fly inn" flystevne ring til Tore Øvereide 991 02 806 går sikkert helt bra det er litt god pr. at det kommer flere fly. Er ikke så mange små fly rundt på Vestlandet.

det er pressedag den 5/7 06 kom opp gutter mye som skjer. Snakket nettopp med Øvereide 2 F16 flyr over plassen i ca 15 min på stevnet.

Back