Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
He he, jeg var nok den skyldige![]()
Fløy Old Crow hjem fra Antwerpen i dag, måtte jo ta en runde over hjembygda før jeg gikk til GM. Fin tur, bra vær hele veien, men de hadde ikke fuel Antwerpen i dag morges, så det ble en stopp i Groningen. 2 timer fra Groningen til Oslo, ikke dårlig. Vi skal fly på flydagen på Kjeller 25/5 og i Bodø.
- Thore
www.shf.as
Vil vi se Invaderen på Kjeller også?He he, jeg var nok den skyldige![]()
Fløy Old Crow hjem fra Antwerpen i dag, måtte jo ta en runde over hjembygda før jeg gikk til GM. Fin tur, bra vær hele veien, men de hadde ikke fuel Antwerpen i dag morges, så det ble en stopp i Groningen. 2 timer fra Groningen til Oslo, ikke dårlig. Vi skal fly på flydagen på Kjeller 25/5 og i Bodø.
- Thore
www.shf.as
Invader'n kommer desverre ikke til Kjeller. Den skal fly et show i Frankrike uken etter. Det blir desverre for dyrt å ta den til Kjeller, så til Frankrike og så opp igjen til Bodø. Flyet står nå på Kemble, UK. Regner med at den kommer til GM etter å ha vært i Frankrike før den går til Bodø. Skal prøve å holde dere oppdatert på forumet, vi kunne jo i det minste prøve å "vise oss litt frem" på vei til Gardermoen. Invader'n har dessverre blitt så dyr å operere at vi må være meget kritisk på hvordan vi flyr den med hensyn til ferry og inntekter.
- T
Invader'n kommer desverre ikke til Kjeller. Den skal fly et show i Frankrike uken etter. Det blir desverre for dyrt å ta den til Kjeller, så til Frankrike og så opp igjen til Bodø. Flyet står nå på Kemble, UK. Regner med at den kommer til GM etter å ha vært i Frankrike før den går til Bodø. Skal prøve å holde dere oppdatert på forumet, vi kunne jo i det minste prøve å "vise oss litt frem" på vei til Gardermoen. Invader'n har dessverre blitt så dyr å operere at vi må være meget kritisk på hvordan vi flyr den med hensyn til ferry og inntekter.
- T
måtte jo ta en runde over hjembygda før jeg gikk til GM.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.