Flyshow i 2015

Re: Flyshow i 2015?

5. september Sola

Vi gjentar arrangementet fra i fjor i forbindelse med den årlige Hafrsfjorddagen , Flydag med oppvisning og statisk display.
Arrangementet er et samarbeid mellom SFFK og FMS. For de som ikke kjenner forkortelsene ; Sola Flystasjon Fly Klubb og Flyhistorisk Museum Sola.

Nærmere program om deltagelse kommer ut over våren.

Flydagen(e) på Kjeller i år begynner å se bra ut :)

FLYDAGEN-2015-PLAKAT-1280-04.jpg

Flygkalaset i Sverige på Växjö airport 6e juni då flygplatsen firar 40 år.
Bla kommer brittiska RAF displayteam Red Arrows till Flygkalaset.

Jag gissar att även J 29 Tunnan, Hawker Hunter, Draken, Viggen & Gripen kommer delta på Flygkalaset.

Flygkalaset i Sverige på Växjö airport 6e juni då flygplatsen firar 40 år.
Bla kommer brittiska RAF displayteam Red Arrows till Flygkalaset.

Jag gissar att även J 29 Tunnan, Hawker Hunter, Draken, Viggen & Gripen kommer delta på Flygkalaset.
Jeg spurte i Facebook-gruppa til SwAFHF når det ble klart hvilke show de besøker i år og fikk da bla. dette svaret "Växjö besöks inte alls!"...

hva blir forskjellen på de to dagene på kjeller? Har jo så klart jobbehelg igjen, så må prøve å få bytta vakt med noen, men lurer litt på hvem av dagene jeg burde prøve å få vært der?

Baltic Bees er klare for flygfesten 8-9 aug i dala-jerna i sverige....tittet så vidt innom Sola Airshow sine sider for moro skyld og der står det "sola airshow 2017"....vi er riktig nok bare i 2015.....men noen som vet litt mere rundt dette?med nesten 2 år til planlegging bær det vel komme noen godbiter,sivilt eller militært .

Flydagen(e) på Kjeller i år begynner å se bra ut :)

FLYDAGEN-2015-PLAKAT-1280-04.jpg

Interessant! Jeg sjekket flydagen.no, og kanskje er jeg både blind og dum, men jeg klarer ikke helt å tolke om det er fly som flyr på noen tidspunkt - eller at man som tilskuer "kun" ser fly på bakken hele tiden.

Hva har skjedd tidligere år?

Interessant! Jeg sjekket flydagen.no, og kanskje er jeg både blind og dum, men jeg klarer ikke helt å tolke om det er fly som flyr på noen tidspunkt - eller at man som tilskuer "kun" ser fly på bakken hele tiden.

Hva har skjedd tidligere år?

Alle flyene som er lista opp vil fly en slags oppvisning ja.

Hei,
Synes MAKS ser spennende ut, nnoen som har erfaring eller kunskap om å delta på flyshow i Russland? Hva koster inngang? Klarer ikke å se det ut av websiden deres.

Hva med hotel og transport til flyplassen? Tatt i betraktning at "alt" i Russland er annerledes så er jeg usikker på å dra dit.

:fly

11218503_373585069515188_3754917178931757229_n.jpg

Oppdatering i forbindelse med Flydagen, Biltema kommer med Mustang og Norwegian Spitfire Foundation kommer med sin Mustang fra England (tidligere "Old Crow").

Back