Boeing_fan
ScanFlyer Gold
Flere nettverksselskaper har forlatt BOB-konseptet og har begynt å "spandere" drikke og en liten matbit. SAS derimot har tvilholt på BOB, noe som tyder på at kundene deres ikke har noe imot dette. Hadde kundene deres sviktet som følge av at de måtte kjøpe maten de vil spise ombord hadde jo SAS vært nødt til å gå tilbake til "gratis" mat.
SAS har jo de siste årene tapt store markedsandeler. Kan det tenkes at konkurrentene kan tilby et bedre produkt til ofte lavere pris? Som sagt, SAS priser seg ikke akkurat lavt heller. Når jeg skal fly og leter etter billetter så ser jeg ofte at SAS kommer en god del dyrere ut enn alternativene, men det er nå så. Men at SAS har BOB for å ta hensyn til kundene må ingen prøve å hevde engang. Den kjøper jeg ikke. Når SAS priser seg like høyt/høyere enn konkurrentene, så bør de hvertfall unne sine reisende en kopp kaffe, noe annet å drikke og en liten "snack". Når de ikke gjør deg en gang, da er det som AirbusTrond sier, dårlig service. Det er min mening.
Og utvilsom vil en tysker som er vant med å fly A* og LH synes at SAS yter elendig service når ikke en gang vann er gratis.
Morsomt at du sier det, hadde faktisk besøk fra Bulgaria for en tid tilbake, og han fløy via DUS med LH. DUS-OSL ble fløyet av SAS i en smågris, og han ble ikke akkurat nevneverdig imponert for å si det sånn.