Tja, dei kan vel reroute flya sine via Sverige, slik at Avinor ikkje får "overflygningsavgifta" si?Originally posted by Herlov
Hva slags forhandlingsposisjon er flyselskapene egentlig i? Det er jo kun Avinor som tilbyr tjenestene de trenger. Det kan vel knapt kalles forhandling. :skep
Originally posted by LN-KGL
Er dette toppen av frekkhet?
Etter å ha skakkstyrt skuta i fire år, så kommer man slike kommentarer mindre enn to måneder etter regjeringsskiftet :naughty:
Originally posted by M609
Når det gjelder Lufttrafikktjenester, så er det regulert i en SLA mellom Flysikringsdivisjonen og Flyplasseier eller Samferdselsdepartementet (underviestjenester).
Nå er det jo slik at Avinor sitter som flyplasseier på majoriteten av flyplassene, med forsvaret som nest største aktør.
(...)
(...) Man har også sagt at "forsvaret må jo være glad, da får de lavere driftsutgifter". (...)
Originally posted by Trety
Etter å ha skakkstyrt skuta i fire år, så kommer man slike kommentarer mindre enn to måneder etter regjeringsskiftet :naughty:
Som borgerlig velger tenkte jeg akkurat den samme tanken selv... Politikere i opposisjon er seg selv like uansett om de er røde, grønne, gule eller blå...:baeh
Originally posted by Isbamse
Originally posted by Trety
Som borgerlig velger tenkte jeg akkurat den samme tanken selv... Politikere i opposisjon er seg selv like uansett om de er røde, grønne, gule eller blå...:baeh
Det rareste var jo da den samme Brende valfartet til Union og begynte å etterlyse en aktiv næringspolitikk etter fire år med næringsnøytralitet.... YO!
Og jeg er borgerlig jeg også.
NÅ kødder du
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.