Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ifølge far min, så var det Air Anglia vi fløy med Norwich-Sola.
Air Anglia ble senere kjøpt opp av Air UK i 1980.
Tänk om den kunde fås i luften igen!!! :spin
Her er svaret ifra mine LHR/GW venner
I think BA stopped flying LHR-SVG around 1991. I flew on BA772/773 LHR/
BGO/SVG/BGO/LHR May 1991 on I think the service stopped in October.
Brgds PAUL
On Oct 6, 10:19 am, Mark Curran <n37...@googlemail.com> wrote:
> Old Wiki not entirely correct: Dan passed NCL-SVG/BGO/FBU to Braathens prior
> to their demise. Indeed the LGW-NCL flights were operated by a One-Eleven
> 500 which day stopped at Newcastle. There was no through-flight from
> Gatwick, NCL-LGW as DA101/2/7/8 whereas the NCL-Norway flights were DA84x.
> Of course there was a lot of chopping and changing between One-Eleven and
> 146 variants in the preceding years.
>
Hva med LGW da? Når sluttet de med den ruten?
Meg bekjent har BA aldri trafikkert SVG - LGW.
Var ikke KLM på Sola før 1977?
Mener da jeg reiste FBU-SVG-AMS med KLM tidligere på 70-tallet
SAS fløy FBU-SVG-AMS i mange år, men hvor lenge ut på 70-tallet husker jeg ikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.