Flyseleskap med de mest sexy flyvertinnene er kåret

Re: Flyseleskap med de mest sexy flyvertinnene er kåret

Pøh, jeg sier bare Air Asia så går jeg i bakken :colgate:

Men Cato da. Hva om man sier Emirates til deg, da havner vell du 6ft under :colgate:

Forøvrig, Egenes, det er uniformen som gjør det. That magical uniform.

Javisst! Og lørdag 12. mars får du anledning til å se Core Captain i egen person, og uniform, på TOS! Ankommer med SK4406 fra OSL, og videre med WF681 TOS-ALF-LKL.:up:

Har SAS satt inn A340/330 på ruta...?;)

Hvilken sur bitter feminist er det som har stemt tråden terningkast 1? Stemmer den opp til 3 jeg da, in your face :colgate:

Javisst! Og lørdag 12. mars får du anledning til å se Core Captain i egen person, og uniform, på TOS! Ankommer med SK4406 fra OSL, og videre med WF681 TOS-ALF-LKL.
Skal du fly til Japan? Lang omvei :drunk: Jeg får snike meg rundt med zoomlinsa og speide etter SASuniformer.... :lol:

Hvilken sur bitter feminist er det som har stemt tråden terningkast 1? Stemmer den opp til 3 jeg da, in your face :colgate:

Skal du fly til Japan? Lang omvei :drunk: Jeg får snike meg rundt med zoomlinsa og speide etter SASuniformer.... :lol:

He, he, nei da. Jeg skal bare plukke opp en A340, SK984, fra Tokyo og ferge den til CPH. Så inn på hotell og SK983 neste dag. Blir artig å se Troms og Finnmark fra luften igjen. Mange år siden sist!

Back