• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyseleskap med de mest sexy flyvertinnene er kåret

Re: Flyseleskap med de mest sexy flyvertinnene er kåret

Pøh, jeg sier bare Air Asia så går jeg i bakken :colgate:

Men Cato da. Hva om man sier Emirates til deg, da havner vell du 6ft under :colgate:

Forøvrig, Egenes, det er uniformen som gjør det. That magical uniform.

Javisst! Og lørdag 12. mars får du anledning til å se Core Captain i egen person, og uniform, på TOS! Ankommer med SK4406 fra OSL, og videre med WF681 TOS-ALF-LKL.:up:

Har SAS satt inn A340/330 på ruta...?;)

Hvilken sur bitter feminist er det som har stemt tråden terningkast 1? Stemmer den opp til 3 jeg da, in your face :colgate:

Javisst! Og lørdag 12. mars får du anledning til å se Core Captain i egen person, og uniform, på TOS! Ankommer med SK4406 fra OSL, og videre med WF681 TOS-ALF-LKL.
Skal du fly til Japan? Lang omvei :drunk: Jeg får snike meg rundt med zoomlinsa og speide etter SASuniformer.... :lol:

Hvilken sur bitter feminist er det som har stemt tråden terningkast 1? Stemmer den opp til 3 jeg da, in your face :colgate:

Skal du fly til Japan? Lang omvei :drunk: Jeg får snike meg rundt med zoomlinsa og speide etter SASuniformer.... :lol:

He, he, nei da. Jeg skal bare plukke opp en A340, SK984, fra Tokyo og ferge den til CPH. Så inn på hotell og SK983 neste dag. Blir artig å se Troms og Finnmark fra luften igjen. Mange år siden sist!

Back