Flyradar - App for iPhone/iPad

Jeg har kjøpt PRO-versjonen, og den funker helt glimrende! Jeg kan anbefale den på det sterkeste. Stilig med filter-funksjonen! Det skal bli spennende å følge med på hva slags nye funksjoner som dukker opp etterhvert også.

Et par essensielle - bl.a. trail og muligheten til å se alle callsigns, håper jeg dukker opp raskt .. :up:

Lasta den ned til iPad'en min. Utrolig bra og vanvittig tidsfordriv. Eneste jeg savner er cockpit voices i bakgrunnen og ikke minst pax tallene ombord på hver enkel maskin:lol::lol::lol:

Et par essensielle - bl.a. trail og muligheten til å se alle callsigns, håper jeg dukker opp raskt .. :up:

Helt enig i at trails og call-signs på alle mangler. Ville også langt hellere kunne se flynummer istedet for call sign.

Desuden har jeg flere gange oplevet at altitude blot er 0 meter eller 10.000-og-noget meter. Selvom flyet er under indflyvning eller climb. Ved ikke om det skyldes en bug i app eller bare generel dårlig radardækning af CPH. Oplever også ofte større fly (som har transponder) flyve lige over vores hus uden at de ses på radaren.

Desuden har jeg flere gange oplevet at altitude blot er 0 meter eller 10.000-og-noget meter. Selvom flyet er under indflyvning eller climb. Ved ikke om det skyldes en bug i app eller bare generel dårlig radardækning af CPH. Oplever også ofte større fly (som har transponder) flyve lige over vores hus uden at de ses på radaren.

Det skyldes nok dekningen Hvis fly passerer deg som du ser paa radaren andre steder, skyldes det at det ikke er noen som dekker der du bor. Loesning: Kjoep en, da vel! :lol:

Det skyldes nok dekningen Hvis fly passerer deg som du ser paa radaren andre steder, skyldes det at det ikke er noen som dekker der du bor. Loesning: Kjoep en, da vel! :lol:

Normalt er området dækket og langt de fleste fly ses, men det sker dog at der er nogle omkring CPH der ikke vises, selvom der få minutter inden har været vist et andet fly samme sted. Nogen der ved hvor CPH/MMX modtageren står.

NET2 står i närheten av Klågerup mellan Sturup och Malmö.
Ja så er det jo meget tæt på mig og dermed sikkert ikke dækningen der skulle være et problem. Bor selv i Tygelsjø mellem Malmø og Vellinge.

Måtte finne frem Iphonen igjen for å teste denne. En flott app. Nå er det bare og vente på at de kommer for Android så er jeg klar til å kjøpe Pro-versjonen jeg også.

PRO er oppdatert til versjon 1.2.

Flere forbedringer er gjort:

- Viser høyde og fart når man velger et fly uten å måtte gå inn på detaljene.
- Fikset ustabilitet
- Filtrering på flyselskapnavn

En annan nyhet i Pro är att om man zooman in ett mindre område så uppdateras flygplanspositionen en gång per sekund.

Er der andre der har haft problemet med deres Pro-app efter opdatering til ios 4.0.2?

De seneste 3 dage har jeg ingen fly kunne se på den overhovedet. App'en finder min placering og intet andet.

Back