Flyradar - App for iPhone/iPad

Har ikke lært meg å lage apps til Android enda, men har tenkt litt på det. Isåfall kan det hende at jeg lager det ;)

Flyttet forøvrig antennen til taket idag og fikk denne dekningen for noen minutter siden:

Det syntes jeg du skulle lære deg ! , min Desire er klar !

Det visade sig vara vissa problem med FR24 appen på iPhone 3G med iOS4. Detta kommer lösas under morgondagen, sedan gör vi ett nytt försök att skicka till Apple.

Det visade sig vara vissa problem med FR24 appen på iPhone 3G med iOS4. Detta kommer lösas under morgondagen, sedan gör vi ett nytt försök att skicka till Apple.

Jeg har søkt flere ganger i dag - FR24 på apps - den finner ingen ting enda.

Jan

Appen til Intramin dekker etter det jeg har forstått området rundt Sola og OSL, men appen til Flightradar24 som er på vei har samme dekning som du får på Flightradar24.com.

Hmm, hva gjør jeg feil ? søker etter FR24 på app store, men den finner ingenting, ei heller på flygradar ?

Hmm, hva gjør jeg feil ? søker etter FR24 på app store, men den finner ingenting, ei heller på flygradar ?

Leser du lenger opp, såp ser du at Wizard skulle sende inn app'en på nytt den 09/07. Derfra sier han litt lenger ned at det kan ta fra 3 til 10 dager før dne ligger ute. Mao. Kan den tidligst dukke opp i dag, senest om en uke - om den blir godkjent.

Jo det så jeg forsåvidt, men siden enkelte hevder å allerede ha den, så må den vel være kommet ut, eller er det betatestere ?

Iflg. post på Facebook bliver prisen på Flightradar24 Pro app'en 6 USD... Meget fair prissætning synes jeg :)

Ser frem til den kan findes i app-store.

Da var pro-utgaven ute. So far so good .. det eneste jeg egentlig savner er en mulighet for å se callsign men jeg skjønner jo at det fort kan bli rotete på en så liten skjerm. men uansett - muligheten for lugne områder hadde vært fint.

Back