Ellers ser jeg for meg en av landets lengste gangbruer....
Ny terminalen kommer jo nesten helt ved hotellet da![]()
Ja, jeg sier jo det; at gangbru fra hotellet går til en terminal som vil ligge nord for ny byggelinje, men det forutsetter jo at den nye terminalen kommer først...., eller rettere sagt, også kommer.
Med all den sirupen som er på KB nå, kommer det aldri til å skje i vår generasjons levetid iallefall.
Men, jeg håper jo selvsagt andre vet hva som er på gang. "Pilotveien" er iallefall igang, og det er jo en trøst....
DEN har vi iallefall kontroll påPilotveien" er iallefall igang, og det er jo en trøst
Nix vedtak ennå, siste var vel "før jul"....Er det ikke vedtatt at den nye terminalen skal stå ferdig om ikke så lenge da? I alle fall det jeg har hørt
Det jobbes med tegningene.. Kvalifisert gjetting 2011...
Ellers tror jeg dere har litt å gå på når det gjelder å være positiv og optimistisk![]()
Been there done that....Ellers tror jeg dere har litt å gå på når det gjelder å være positiv og optimistisk
Innen utgangen av 2010 skal følgende hoteller stå ferdige:
Marriott Hotel Oslo Airport med 290 rom
Renaissance Malmoe Hotel med 115 rom, beliggende midt i Malmö sentrum
Marriott Resort Trysil med 280 boenheter
Marriott Resort Hemsedal med 310 boenheter
Courtyard by Marriott Kungsholmen, Stockholm med 272 rom
Courtyard by Marriott Kristiansund International Airport med 155 rom.
Opp gjennom tiden, på forskjellige fora...., har det liksom vært mitt lodd å dra visse andre her den "rette veien" etter som vedkommende hele tiden snakket om at sistemann måtte slukke lyset og greier.
Nå har det imidlertid snudd til at jeg nesten driter i hva som skjer på KB fordi det skjer så gudjammerlig treigt at man skulle tro hele kostebinneriet satt og sov.
Men på andre siden av fjellet derimot....; MED LYNETS HASTIGHET alt som skjer.....
Jeg fatter det bare ikke, FATTER DET IKKE!
2011? Nja, er man klar over hvor langt nord evt. ny terminal skal flyttes? Vet man hvor mye arbeid det er bare med grunnarbeidene, altså det man må gjøre før grunnmurene legges? ENORMT!
(Da tenker jeg på hele papirmølla med alt som skal innom alle styrer, kommiteer og jeg vet ikke hva, til det fysiske arbeidet, og ikke minst vedtak om finansiering).
Nei, når det gjelder KB...., 2013-14 tidligst, hvis noen gang....:angry:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.