Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
I feel your pain, brother. Ikke prøv å ankomme Heathrow med US pass heller ... Ikke noe bedre.
Gardermoen har imidlertid fått helt ny passkontroll. Går mye bedre nå.
Har gitt flere detaljert beskrivelse hvor nøyaktig hvor de skal gå og hvilke skilt de ikke må følge når de kommer til flyplassen. Har blitt fortalt at de antagelig hadde surret rundt fortsatt om de ikke hadde fått den veileningen.Forstår forresten ikke hva folk har imot CDG. Synes det er en helt ok flyplass jeg.
I feel your pain, brother. Ikke prøv å ankomme Heathrow med US pass heller ... Ikke noe bedre.
LAX blir nok mitt "hatobjekt" i så måte. Mange fine skilt idet du kommer inn mot passkontrollen om hvordan passkontrollørene skal være USA's ansikt utad, og hvordan de skal behandle deg med gjestfrihet, osv. Men jeg kan overhodet ikke si at jeg kjenner meg velkommen...
Har brukt alt fra noen minutter fra jeg taster på ESTA-maskinen til 55 minutter nå sist før jeg er curbside på LAX. Minuspoeng for at det er cirka null mobildekning nede i køen.Jøss, syntes LAX var topp, fjorårets beste. Mener å huske ca 20 min fra flydør til pickup utenfor.
Husk at det i utgangspunktet ikke er lov til å bruke mobilen før du har passert immigrasjonen så du trenger ikke mobildekning derHar brukt alt fra noen minutter fra jeg taster på ESTA-maskinen til 55 minutter nå sist før jeg er curbside på LAX. Minuspoeng for at det er cirka null mobildekning nede i køen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.