Flyplassen i Madrid

kazzoo

Newcomer
Noen som har noe erfaringer med flyplassen i Madrid?

Jeg har akkurat fått noen billetter, men så til min store forskrekkelse at det bare var 55 min fra Spainair flyet mitt lander til neste Spainair skal gå fra den flyplassen.
Vil det være mulig? Jeg har aldri vært på den tildigere, men virker noe optimistisk? Er også billig billetter, så er kanskje å satse litt hardt?

Hvis begge fly er på en og samme billett så skal det gå. Er det for dårlig tid, så går det ikke an å bestille en slik forbindelse.

Jeg mener jeg brukte 15-20 minutter fra å gå til den ene enden av Terminal 1-2-3 til den andre enden.
Så dette er fullt mulig. Bare ikke stopp for en cola og tapas i den ene tapasbaren så. ;)

Hei,

Skulle gå greit, flyplassen er relativt kompakt og oversiktelig.
Se om du finner en oversikt over forskjellige gates i Spanair magasinet som ligger i setelommen slik at du kan sjekke ut retningene mens du sitter på flyet.

Eders
Knut Erik

Om jeg ikke tar helt feil nå så går innelandsflightene fra T3 og utenlandsflightene fra T1... Mener det når jeg skulle sjekke på en flight fra LPA-MAD-BCN

Jeg vil anbefale deg å ikke sjekke bagasje, jeg har dårlige erfaringer med bagasjehåndteringen på Barajas.

Back