'Flyplanflopp for Kjos & Co.'

Norwegian vil enten fa de 787 i 2012 via ILFC som de har bestillt eller de vil fa betydelige rabatter på de 737-800 som de alrede har bestillt som kompensasjon. Det spiller ingen rulle om en media mener at noen er forsinked, så lenge selskap er i rute med sine planer... Media har en annen tids-horisont enn andre bedrifter.

Dette virker på meg som en situasjon hvor NAX vinner uansett, siden de vil enten har verdens mest moderne langdistanse-fly i 2012 eller super-billige 737-800 som vil gi dem enda lavere kapitalkostnader enn de har per idag...

Flyplanflopp ser annenleders ut...
 
Norwegian vil enten fa de 787 i 2012 via ILFC som de har bestillt eller de vil fa betydelige rabatter på de 737-800 som de alrede har bestillt som kompensasjon. Det spiller ingen rulle om en media mener at noen er forsinked, så lenge selskap er i rute med sine planer... Media har en annen tids-horisont enn andre bedrifter.

Dette virker på meg som en situasjon hvor NAX vinner uansett, siden de vil enten har verdens mest moderne langdistanse-fly i 2012 eller super-billige 737-800 som vil gi dem enda lavere kapitalkostnader enn de har per idag...

Flyplanflopp ser annenleders ut...


100% enig i dine betraktninger, dette er en vinn-vinn situasjon for Norwegian;)
 
Nå ble jeg litt forvirret! Skall ikke Norwegian starte IC ruter til sommeren likevell?

Om de er flymangel så kan de jo låne en IL 96-300 enn så lenge :P
 
Back
Top