Flypassasjerer på vent hele dagen

Re: Flypassasjerer på vent hele dagen

Jeg observerer at noen av trådene her inne på Forumet ender opp som en "pissing contest" mellom SK og DY.
Det må da være mer interessante saker og ting å skrive hjem om enn dette?
Seriøsiteten utad på Forumet svekkes av av stadige tullball tråder som dette!

Jeg observerer at noen av trådene her inne på Forumet ender opp som en "pissing contest" mellom SK og DY.

I dette tilfælde var det vel DY som pissede på SAS ved delvist at skyde skylden på SAS over de manglende interline aftaler. DY kunne som nævnt uden problemer have købt de sæder som måtte have været ledige hos SK, men valgte istedet at hentyde, at det var SAS som ikke var samarbejdsvillige.

At DY eller andre lavserviceselskaber vælger ikke have interline aftaler må helt og holdent være deres eget valg og så må pax i sidste endnu vælge om de vil have den sikkerhed eller ej, hvis der sker uregelmæssigheder i trafikken. Det er et valg man tager når man flyve no-frills.

At nogle pax så har videre fly de skal nå, det er også en risiko de selv har taget. Hvis de vil undgå det, så må de booke samlet billet og flyve med selskaber, der tager hånd om dig i sådanne situationer. If you pay peanuts - you get monkeys...

Men at skyde skyldes på SAS - det er dårlig stil...

Jeg ser selvsagt utgangspunktet for tråden , dog er min ytring ment for begge sider av SK / DY leiren. Jeg tar ikke stilling til noen av sidene her og mener dette tenderer til en barnslig utvikling på tråden.
Forumet står seg på at forumdeltagerne ikke blir for triggerhappy på tastaturet og utøver noe mer seriøsitet.
Forøvrig er det min oppfatning at Moderatorene kan sende noen signaler når trådene utvikler seg i en unødvendig retning uten at de skal bli beskyldt for å drive sensur.:)

I denne saken synes jeg kommentaren fra Norwegian er skikkelig usmakelig, Sas ikke vil? Er vel snarer Dy, som beskrevet andre plasser, som ikke vil.
Å bruke den type kommentar, pissing contest, da har vel DY vært i endel av disse, er vel ikke bare her på berget pax har måttet vente i det uendelige, er alle flyselskap i Europa med i samme contesten?

Forøvrig så husker jeg BU, når de hadde sitt 250.- kr jubileum, hadde de problemer, sendte de, iallefall fra Svg pax med SK og tok differansen selv. ikke at det hjalp BU noe særlig:8: Men de tok mer hensyn til pax enn kroner og øre-

Forøvrig er det min oppfatning at Moderatorene kan sende noen signaler når trådene utvikler seg i en unødvendig retning uten at de skal bli beskyldt for å drive sensur.:)

Minner igjen om "Report"-knappen som kan benyttes av alle når de synes ting sporer av eller på andre måter ikke passer. Alternativt kan man opprette en post i Moderators Lair

Forøvrig jobbes det daglig en del i kulissene med å splitte, slå sammen og slette innlegg/tråder samt sende enn advarende pekefinger til folk. Noen tar dette helt greit, andre tåler ikke å få en liten påminnelse om at de kanskje burde roe seg ned. Vi kan sikkert gjøre en bedre jobb, og alle deltagere kan gjerne bidra som nevnt over. Det hjelper faktisk oss betraktelig å kunne referere til at andre enn moderatorene reagerer på poster.

Back