FlyNordic sitt förste -800er...

Re: FlyNordic sitt förste -800er...

Dette skal bli spennende. Maskinen er jo ikke ny, så den er sikkert ikke helt på nivå med NOB-en inni, men det skal bli spennende å se om det blir stående Norwegian.se eller Norwegian.no på flyet - og selvsagt hvilken helt som kommer bakpå :) Om det kommer noen da...

Dette skal bli spennende. Maskinen er jo ikke ny, så den er sikkert ikke helt på nivå med NOB-en inni, men det skal bli spennende å se om det blir stående Norwegian.se eller Norwegian.no på flyet - og selvsagt hvilken helt som kommer bakpå :) Om det kommer noen da...

.........se

Den landet 1440 på OSL. Håper noen fikk en foto eller to før den ble kjørt i hangar for montering av "magiske tepper"!

Vært ute på luftetur allerede eller? Hørte SE-RHA på Oslo streamen. Så ut som den kom sørfra...

Den er kjørt inn i hangar, men portene stod oppe.. Tok et dårlig mobilbilde (Banne litt for at D40'en ikke var med i bilen) da jeg dro fra jobb.. WL har'n fått, og.. (Håper det synes på bildet..) Reg-en synes kansje ikke så godt, men alle ser vel at dette er hverken NOB eller NOC..

Attachments

• Bilde014.jpg
    Bilde014.jpg
    5.4 KB · Views: 567

Og her er første skikkelige bilde med litt mere tittler på: Norwegian.se faktisk...

Airbus 330.

Attachments

• 01se-rhanor.jpg
    01se-rhanor.jpg
    220.1 KB · Views: 422

Morsomt å se "norwegian.se", føles ut som det er noe som ikke stemmer. ;)

Och SE-RHA registrerades officiellt 16 maj 2008 på Wells Fargo Bank Northwest NA som ägare och med Nordic Airlink Holding AB som innehavare.

Stilig med norwegian.se synes nå jeg...

Moro! Men jeg synes det er helt utrolig at Norwegian - etter seks års drift - ikke klarer å finne et egnet motiv på halene... Når kommer den første logojenten til Norwegian.se??

...eller når kommer det nye designprogrammet?

...og med så få kjente nordmenn som pryder halene til DY er det vel ikke tvil om at de skal lansere et nytt design - flaggbasert???

Herregud, noen har problemer hvor andre ikke enna ser problemer...

Det har vaert mye snakk om en ny livery til DY, mens - merkelig nok - har det bare skjedd her inne. Symptomatisk?!?

DY vil holde til de farger de har na.
Og - skulle jeg vedde - sa vil jeg satse store belöp at vi ser en helt i hale ganskje snart.:colgate:

Trond Kirkevåg BØR komme på en hale sammen med Erik Bye....

Airbus 330.

Back