• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flynonstop London-Alta til vinteren

Dette er vel viktige tilskudd for FlyNonstop når det langt markedsmessige vinteren kommer.
Spørsmålet er så om mellomlandingen i BOO er av ren teknisk art og kun til Alta, eller om den er i sammenheng mellom deres nye BOO-LCY rute

Dette er vel viktige tilskudd for FlyNonstop når det langt markedsmessige vinteren kommer.
Spørsmålet er så om mellomlandingen i BOO er av ren teknisk art og kun til Alta, eller om den er i sammenheng mellom deres nye BOO-LCY rute

Ville vel ikke bli spesielt overrasket om det er i sammenheng med den nye Bodø ruta.

Spørsmålet er vel om det er nok folk i Alta og Bodø til å fylle flyet fra hver plass, men tilsammen kanskje?

I tillegg mener jeg at det er en ting med helgeturer fra Alta og Bodø, men hva skjer når de skal fylle opp Alta/Bodø - London på en mandag og retur på fredag?

BF:cool2

Spørsmålet er vel om det er nok folk i Alta og Bodø til å fylle flyet fra hver plass, men tilsammen kanskje?

I følge artikkelen er Alta-ruten charter, så det er det vel ikke FlyNonstop sin jobb/problem å fylle flyet

I tillegg mener jeg at det er en ting med helgeturer fra Alta og Bodø, men hva skjer når de skal fylle opp Alta/Bodø - London på en mandag og retur på fredag?

BF:cool2

Engelskmenn den andre veien, tenker jeg.

LCY-BOO-LCY har i alle fall 3 timer og 40 min på bakken i Bodø. Rekker vel opp og ned på den tiden?

Det står bare at det er fuelstopp på nordgående. Banen på LCY er kort og det er ikke mulig å fly så langt med fornuftig payload.

"Dette direkteflyet vil fly fra London City Airport til Alta med en mellomlanding i Bodø" -humre humre

"Dette direkteflyet vil fly fra London City Airport til Alta med en mellomlanding i Bodø" -humre humre

Det er ikke uvanlig at direktefly mellomlander, hvis det trengs. Men at du må fly onestop med FlyNonstop, det er jo litt artig ;)

Last edited:
Der er ikke uvanlig at direktefly mellomlander, hvis det trengs. Men at du må fly onestop med FlyNonstop, det er jo litt artig ;)

Men hvis de bare må ned for å tanke, er det vel fortsatt en nonstop-flight, forresten. Søren å ;)

Back