flyKSU ScanFlyer Gold 7 Aug 2007 #1 Hvorhen selger de flymodeller på Gardermoen? Har hørt at Norwegian selger 1:200 modeller over disk men vet ikke hvor og sånt. Er det flere selskaper som selger modeller?
Hvorhen selger de flymodeller på Gardermoen? Har hørt at Norwegian selger 1:200 modeller over disk men vet ikke hvor og sånt. Er det flere selskaper som selger modeller?
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 7 Aug 2007 #2 DY/NAX selger modellene sine over disk ved billettskranken, prisene har jeg ikke peiling på....
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 7 Aug 2007 #4 De har 3 forskjellig størrelser sa de i går når jeg sjekker for LN-MOW ?
queso ScanFlyer Blue 7 Aug 2007 #5 Kikket bare på de to som stod på hyllen nærmest sikkerhetskontrollen jeg, der står ett stort og ett lite, samt en lapp med to priser på Kanskje de har ett de selger under disken...? :lol:
Kikket bare på de to som stod på hyllen nærmest sikkerhetskontrollen jeg, der står ett stort og ett lite, samt en lapp med to priser på Kanskje de har ett de selger under disken...? :lol:
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 7 Aug 2007 #7 Hvilke haleror selger de med? Selv har jeg 1:200 med Sonja Hennie.