Lennart
ScanFlyer Rusty
Originally posted by ANX
Så om det har hevet kvaliteten, så har det også redusert kvantitet og mangfoldet.
og prøver du deg på nye vinklinger så blir rejecten denne : less optimal presentation, eller feil ved cropping
Originally posted by ANX
Så om det har hevet kvaliteten, så har det også redusert kvantitet og mangfoldet.
Originally posted by ANX
For ikke å nevne at MAN IKKE FÅR LOV Å SE ET FLOTT FLY bare fordi fotografen sto utafor gjerdet og litt av en flyplassbygning vises foran flyet.
Det er jo en FLY-bildebase, ikke fotokonkurranse om beste komposisjon!
Orker ikke slite livet av meg for å sitte igjen med noen få "perfekte" bilder der.
Har vært en diskusjon om temaet der borte, men Flanders har visst ikke oppdaget at det er blitt nye og strengere tider/krav på Airpics...
Originally posted by ANX
For ikke å nevne at MAN IKKE FÅR LOV Å SE ET FLOTT FLY bare fordi fotografen sto utafor gjerdet og litt av en flyplassbygning vises foran flyet.
Originally posted by THS
Hvis man er misfornøyd med Airpics så er det jo bare å laste opp bildene hos andre liknende sider, ikke verre enn det.
Originally posted by petru26
Når en kunstner (neida, jeg er ingen kunstner og kommer heller aldri til å mene det, kun et eksempel) maler nye bilder, så stiller han de som regel ut der han vet at flest mulig intereserte kommer for å se de nye verkene sine, han henger de ikke opp der ingen kan se de.
Det er ingen "menneskerett" å få offentliggjort bildene sine.
Originally posted by ANX
Kan godt plukke frem noe fra A-net av samme type som ikke tas inn på Airpics for tiden.
Uffda, vanskelig å ordlegge seg slik at intet kan misforstås. Hallåi, ingen er vel så tett i pappen at de tror alle skudd-i-ost skal sendes til bildebaser... For min del betyr hundrevis bare en liten prosent av produksjonen.skal få alt de har av bilder på airpics
Originally posted by ANX
Hallåi, ingen er vel så tett i pappen at de tror alle skudd-i-ost skal sendes til bildebaser.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.