What? Akkurat det tror jeg ikke. Fly, systemer, karakteristikker, begrensninger, ytelser, hastigheter osv osv osv er så vidt forskjellige at det nok er veldig lite trolig. Sjanse for at ødelegge et fly (eller havarere) hvis man ikke opererer det på korrekt måte innenfor gitte limitations er altfor stor, og flyet altfor dyrt, til at man vil ta slike sjanser.
Amerikansk lovgivning du sikter til her?Slaas selskapet konkurs, er det dommeren som bestemmer flyenes 'skjebne'.
Amerikansk lovgivning du sikter til her?
I Norsk rett er det ikke slik.
Synes det blir litt kjeltringvirksomhet dette, i siste episode så må de lure vekk flyet for å slippe å betale det flyselskapet skylder til eurocontroll. Men er vel først og fremst en dårlig jobb av Eurocontroll å ikke ha flyet under arrest...
Nå er det operatøren som er ansvarlig for avgiftsbetaling. Leasingselskapet ville vel bare få flyet ut av 'skuddlinjen' og minimalisere sitt tap ....
Discovery bestillte 8 episoder av serien, så de gir seg nok ikke allerede.
Det er vanlig for amerikanske serier å ta en pause rundt disse tider. Hvor lenge er ikke godt å si siden det ikke er noe info av betydning å oppdrive noe sted.
Det har nok med at serien ikke er en mnd gammel engang![]()
Ikke riktig, det er bestilt 8 episoder. Men siste episode gikk rett før jul korrekt? Da kan det hende de har hatt en kort pause, det er vanlig i USA at store serier har en pause fra rett før jul til rundt midten av Januar. Men litt snodig med pause etter 3 episoder.
Ikke riktig, det er bestilt 8 episoder. Men siste episode gikk rett før jul korrekt? Da kan det hende de har hatt en kort pause, det er vanlig i USA at store serier har en pause fra rett før jul til rundt midten av Januar. Men litt snodig med pause etter 3 episoder.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.