Spørsmålet mitt nå er om KLM bruker boardinggater som blokkerer de som ikke har Sky priority (får dette med Petroleum Club)? Reiser med en 7-åring på samme bookingnr som meg selv og hadde jo vært kjekt å gå ombord tidlig.
Spørsmålet mitt nå er om KLM bruker boardinggater som blokkerer de som ikke har Sky priority (får dette med Petroleum Club)? Reiser med en 7-åring på samme bookingnr som meg selv og hadde jo vært kjekt å gå ombord tidlig.
Er det bare jeg som med barn liker å gå ombord så sent som mulig?
Med et lite barn vil jeg, uten aa vite sikkert, ikke tro at de vil nekte dere aa gaa ombord sammen paa priority.
Da satser jeg på at det går bra å komme ombord tidlig, men SAS nektet jo dette frem til for 2 måneder siden.
Hvorfor er det viktg å gå ombord sent med barn? Har dere ikke veloppdragne barn som klarer å sitte i ro i to timer?:colgate:
Fikk tilbud om oppgradering mot betaling i cash på reise i dag, men ikke poeng. Noen som vet om dette er ny praksis fra klm?
Synes jeg får det hver eneste gang jeg flyr short haul. Ikke fått det på long haul
Den einaste gangen i nyare tid eg reiste langt med KLM fekk eg tilbod om pengeoppgradering. Var fint det!Synes jeg får det hver eneste gang jeg flyr short haul. Ikke fått det på long haul
Starting on 1 October 2019 the Flying Blue Petroleum programme will not enrol new members. This change does not affect current Petroleum members and their benefits. Current members will have access to their Petroleum advantages until the end of their card validity.
Your Flying Blue tier level and Flying Blue Petroleum membership are separate, so your Flying Blue level will not be affected.
If you are an eligible Flying Blue Petroleum member, your membership will automatically be renewed (see conditions below). You will get a new card and continue to access programme privileges until March 31 2021, when the programme will end.
Jeg får varsel om tekniske problemer på KLM-appen.Flere som har problemer med å administrere reiser og FB-kontoen sin idag?