Var dere som har fått godkjent matchen tidlig ute med å søke?
Jeg søkte 19/3. Ventet lenge og hørte ingenting, så jeg søkte igjen en god uke senere.
Men den jeg fikk godkjent på idag var den første jeg sendte inn. Altså 19/3.
jeg søkte den 18 mars
Fikk nettopp mail fra Flying Blue hvor de sier at "We're writing today to let you know that due to a very high number of applications at the moment, it's taking us a little longer than usual to process your application"... Så jeg venter fortsatt...
Fikk nettopp mail fra Flying Blue hvor de sier at "We're writing today to let you know that due to a very high number of applications at the moment, it's taking us a little longer than usual to process your application"... Så jeg venter fortsatt...
Jeg modtog denne email i dag. Jeg blev matchet fra *G. Havde egentlig forventet guld på den baggrund.
Søkte ca 21. mars, fikk mail i dag om at jeg var matchet til gull, men på siden til klm viser det at jeg er silver. Får se om det endrer seg etter hvert, ellers får jeg sende en mail og klage
Samme story her. Fikk bekreftelse på at det ble gull, men på FB sidene viser det Silver. Pussig opplegg.
Hvor lenge varer gullstatusen hos FB?
Hvor lenge varer gullstatusen hos FB?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.