Flying Blue tilbyder status match

Var dere som har fått godkjent matchen tidlig ute med å søke?

Jeg søkte 19/3. Ventet lenge og hørte ingenting, så jeg søkte igjen en god uke senere.

Men den jeg fikk godkjent på idag var den første jeg sendte inn. Altså 19/3.

Da fikk jeg også bekreftet min gullstatus. Får se om man ikke får tatt seg en tur med KL i løpet av året. Grei unnskyldning for å få testet MD-11.

Fikk nettopp mail fra Flying Blue hvor de sier at "We're writing today to let you know that due to a very high number of applications at the moment, it's taking us a little longer than usual to process your application"... Så jeg venter fortsatt...

Fikk nettopp mail fra Flying Blue hvor de sier at "We're writing today to let you know that due to a very high number of applications at the moment, it's taking us a little longer than usual to process your application"... Så jeg venter fortsatt...

Den fikk jeg og - etter at jeg fikk mail med bekreftelse om gullstatus :rolleyes:

Og da var match EBG -> FB Gold 'i boks'...

FB Platinum i boks her, men om jeg kommer til å benytte det er en annen sak.
Greit å ha i bakhånd i tilfelle da.

Hei.
Ser det etterhvert er endel som har fått sin status. Noen som har fått kortet? Hvor lang gyldighet har den nye statusen? Kan ikke huske at det stod hvor lenge man beholdt gullstatusen.

Søkte ca 21. mars, fikk mail i dag om at jeg var matchet til gull, men på siden til klm viser det at jeg er silver. Får se om det endrer seg etter hvert, ellers får jeg sende en mail og klage

Jeg har behov for å sende inn en ny kopi av mitt EBkort.
Noen som vet hvordan man kommer i kontakt med FlyingBlue pr. mail?

Søkte ca 21. mars, fikk mail i dag om at jeg var matchet til gull, men på siden til klm viser det at jeg er silver. Får se om det endrer seg etter hvert, ellers får jeg sende en mail og klage

Samme story her. Fikk bekreftelse på at det ble gull, men på FB sidene viser det Silver. Pussig opplegg.

Hmm.... blingsa litt og la ved scann av FB-kortet mitt i steden for EB-kort:

"AIR FRANCE and KLM regret to inform you that we are unable to continue with your request for an Elite Status Match for one of the following reasons:
-you didn’t provide a copy of your membership card of the other frequent flyer programme."

Får ettersende og håpe på det beste :8:

Hvor lenge varer gullstatusen hos FB?

Vil gerne rette mig selv , efter at have læst lidt nærmere om det på Flyertalk. Ser ud til at opnået status gælder resten af dette år + næste år. Dertil kommer 3 måneders soft landing.
Dvs, opnår du guldstatus nu (april 2011) , gælder det frem til marts 2013 :)

Back