Flying Blue tilbyder status match

FlyHi

ScanFlyer Crusty
Fik lige denne fra Vornesitzen - måske det har interesse for nogen her:

Wenn Sie Status-Mitglied in einem Vielfliegerprogramm der Star Allianz oder bei OneWorld sind, dann erhalten Sie bei Flying Blue sofort den entsprechenden Status. Als Lufthansa Senator bekommen Sie z.B. den Platinum Status, als Frequent Traveller den Silber Status und genießen somit bei den Skyteam Airlines (dazu ghören KLM, Air France, Delta, Alitalia, Korean Air, Aeroflot, China Southern, Vietnam Airlines etc) viele Vorteile wie z.B. erhöhte Meilengutschriften und Loungezugang.
Schicken sie einfach eine kurze Nachricht mit Ihrer Email-Adresse an info@vorne-sitzen.de und wir mailen Ihnen dann einen personalisierten Link für die Anmeldung zu.

ACHTUNG! Diese Aktion gilt nur bis zum 31. März 2011!!!

Jeg trodde det var vanlig å få matchet kortene. Men dette passer vel uansett bra for de som sikret seg BMI-sølvkort denne uken.

Så om tysken min ikke er helt på jordet, så kan jeg f.eks. melde meg inn i BMI Diamond Club, få sølvkort der, melde meg inn i Flying Blue og få sølvkort der også?

Så om tysken min ikke er helt på jordet, så kan jeg f.eks. melde meg inn i BMI Diamond Club, få sølvkort der, melde meg inn i Flying Blue og få sølvkort der også?

hvis bmi får ut fingern og sender kortet, så kan du plutselig sitte med to sølvkort, ja.

Hm konas SAS gull som går ut i juni kan jo fort bli til gull her:-) Og fra Bgo er jo kl ganske praktisk. Dessuten er vel eco pluss fornuftig priset hos AF.

Jeg har signet op. Jeg har ikke fløjet AF/KL i over 7 år, men kan måske benytte det til loungeadgang med CZ indenrigs i Kina?

Men hva med oss som allerede er medlem i Flying Blue da? Har ikke noe spesiell status, men har over 6000 poeng...

Kreves det at jeg ikke er medlem fra før av?

Men hva med oss som allerede er medlem i Flying Blue da? Har ikke noe spesiell status, men har over 6000 poeng...

På skjemaet på nettsiden, er det et felt der du må fylle inn ditt Flyin Blue-nummer, så antageligvis må man være medlem fra før av - eller melde seg inn før man ber om matchen.

Edit: Det står også:

In order to benefit from this upgrade offer, you must become a Flying Blue member.
If you are not already one, click here to register and receive your membership number.

Hva med å klikke på linken over??

Man må legge inn sitt Flying Blue nummer først, hvis man ikke har det blir man henvist til å melde seg inn for å få sitt nummer for å legge inn i formularet.

Ser ut til at BA Silver = Flying Blue Gold også. Så jeg prøver meg på statusmatch på den jeg tenker jeg, ettersom den nettopp ble fornyet.

Er fint dette om man skal fly litt Delta eller Aeroflot.

Denne var generøs, men så så jeg at fordelene ikke er like generøse som de man blir matchet fra, særlig ifht. loungetilgang.

Har Blue(s) soft landing?

Har Blue(s) soft landing?

Jeg tror jeg fikk sølv året etter jeg var platinum, selv om jeg kun fløy en tur som ga ca 10 000 poeng i kvalifiseringsperioden. Etter det har programmet blitt dårligere og dårligere, så ikke sikker på om det er soft landing lenger. Ser at de tom krever penger for lounge-besøk for platinum?? Crazy!!

Jeg kjørte inn en match mot EBG, kanskje jeg får brukt de over 200 000 poengene mine til en tur i La Premiere. Det er jo ikke mulig hvis man ikke er elite :headbang
Da skal kontoen tommes, og alliansen ikke benyttes etter det:up:

Jeg tror jeg fikk sølv året etter jeg var platinum, selv om jeg kun fløy en tur som ga ca 10 000 poeng i kvalifiseringsperioden. Etter det har programmet blitt dårligere og dårligere, så ikke sikker på om det er soft landing lenger. Ser at de tom krever penger for lounge-besøk for platinum?? Crazy!!

Ja, er litt usikker på det - leste et annet sted noe som kan tolkes dithen at Platium og Gull har gratis lounge. Får evt. teste det etter en match hvis det passer seg.

Krever de penger for lounge access for Platinum???? Leste vilkårene tidligere idag og syntes det så ut som om man kunne betale for å få inn en ekstra gjest. Ikke at man som Gold eller Plat må betale

Krever de penger for lounge access for Platinum???? Leste vilkårene tidligere idag og syntes det så ut som om man kunne betale for å få inn en ekstra gjest. Ikke at man som Gold eller Plat må betale

Kan tolkes på mange måter - på (F)lying Blue(s) sidene står det:
Take advantage of the privileged comfort of the lounges* at Paris-Charles de Gaulle** and Amsterdam-Schiphol airports. You can pay for lounge access at a growing number of lounges worldwide operated by AIR FRANCE, KLM and Delta Air Lines.
Depending on the stopover and lounge availability, the entrance fee per person varies between:

• EUR 25 and 35 in Europe, Asia, the Middle East, Africa
  • USD 35 and 50 in the United States
  • CAD 30 and 50 in Canada
  • or between 2,500 and 5,000 Miles depending on the zone
You can pay directly in our lounges:

• by credit card
  • using Flying Blue Miles (between 2,500 and 5,000 Award Miles per entry)
http://www.klm.com/travel/no_en/fly...ts_air_france_klm_and_skyteam_partners.htm#p5

Det var akkurat den jeg leste men anså det som så utenkelig utenkelig at de behandler Gold og Plat slik at jeg tolket det som betaling for ekstra gjester.

Om dette er tilfelle kan jo ikke et FB gullkrt brukes til noe som helst da. Virker pussig.

Back