Flying Blue statusmatch-kampanje

Usj, SAS har enda ikke gitt meg trippel-poengene som skal gi meg EBG og nå har FB avsluttet kampanjen med statusmatch. :cry:

Fikk også epost som bekreftet gullstatus ho Flying Blue i dag. Burde kanskje prøve meg på lyseblått på en tur snart da...?

Ser membership level har endret seg fra 'Gold' til 'invited Gold'.

Skal se at det var såpass mange som kastet seg på statusmatch-kampanjen at de ser seg nødt til å skille mellom de og de med skikkelig gullstatus...

Jeg har fortsatt gullstatus etter forrige kampanje, og fikk samtidig ett nytt Ivory-kort i posten i forrige uke. Venter spent på hva som skjer ved månedsskiftet når den forrige statusen utløper Er nok ikke noe jeg gidder å stresse veldig med om jeg ikke får ny status.

Da var jeg Ivory online også. Gidder ikke stresse mer med det. Det eneste fornuftige jeg fikk ut av det var uansett Senator-status hos Lufthansa ;)

Gullhilsen fra Flying Blue i postkassa i dag:) Da blir det vel snart en tulipantur til Amsterdam om ikke annet...

Som nevnt tidligere har jeg nå Ivory etter forrige tulle-gull runde, men bestilte i går JFK-BOS-JFK til mai gjennom wf.no og la til FB-nummeret mitt. Jammen dukker jeg ikke opp som "Gold Medallion" hos Delta. SkyPriority, gratis Economy Plus og "added to upgrade standby list"! Forhåpentligvis oppdateres ikke statusen min hos DL før etter turen er gjennomført. Holder det å vise boardingcard for å komme inn i lounge? :)

Som nevnt tidligere har jeg nå Ivory etter forrige tulle-gull runde, men bestilte i går JFK-BOS-JFK til mai gjennom wf.no og la til FB-nummeret mitt. Jammen dukker jeg ikke opp som "Gold Medallion" hos Delta. SkyPriority, gratis Economy Plus og "added to upgrade standby list"! Forhåpentligvis oppdateres ikke statusen min hos DL før etter turen er gjennomført. Holder det å vise boardingcard for å komme inn i lounge? :)

Lounge er kun hvis du har dagsaktuell internasjonal billett. (Har klart noen unntak der, men det er lenge siden)

Lounge er kun hvis du har dagsaktuell internasjonal billett. (Har klart noen unntak der, men det er lenge siden)

Så utenlandsk (Flying Blue) "Gull" status funker ikke? Slik som at vi f.eks. har tilgang til lounge innenriks i USA med United som SK*G?

Det er selvsagt lov til å prøve, men reglene er helt klare:

SkyTeam Elite Plus members, regardless of their travel class, are allowed access to a SkyTeam lounge at a particular airport if traveling on or connecting to/from a same-day international flight operated by a SkyTeam member airline. Simply present your same-day ticket for an international SkyTeam airline flight and a valid Elite Plus membership card.

In addition, SkyTeam Elite Plus members are allowed to invite a guest, who is also traveling on a flight operated by a SkyTeam member airline, to join them in the lounge. The guest does not necessarily need to travel on the same flight as the SkyTeam Elite Plus member.
•Access to a lounge must be within a 24-hour window before the scheduled departure time of the flight at the airport in question
•Lounge access will be provided only at your departure airport and not on arrival, unless you are connecting to a domestic flight or other qualifying international flight

Fikk ikke respons på statusmatchforsøket her i vår, men sendte likevel en forespørsel om EBG-match i et inspirert øyeblikk for en liten måned siden. Hadde glemt hele greia, men fikk hyggelig og overraskende mail om FlyingBlu-gull i dag, perfekt tima før KLM til Montreal neste uke.

Back