Flying Blue statusmatch-kampanje

Jeg tror du måtte ha flydd et par turer med KLM-AF-gruppen de siste 12 mnd. for å få soft landing. Jeg har kun flydd Korean Air og Vietnam Airlines det siste året, og det gjalt visst ikke...

I kalenderåret 2012 har jeg ikke fløjet med AF/KL. Kun CZ, OK og KQ. Men måske sidstnævnte er "nok"?

I mitt tilfelle påstår de at de ikke har registrert mottak av søknaden, og at de derfor ikke får statusmatchet meg... jaja, gjør vel bare lojaliteten til SAS enda sterkere.

I kalenderåret 2012 har jeg ikke fløjet med AF/KL. Kun CZ, OK og KQ. Men måske sidstnævnte er "nok"?

Kanskje du måtte nå en liten poenggrense for å få soft landing da? Jeg hadde bare 2 t/r billetter i billigste klasse med 25% opptjening... Så var lite å tjene der... :)

Sjekket igjen i dag.
Fortsatt Ivory.

Er det fortsatt håp i hengende snøre?

Noen som har fått Gullstatus alt? Mange som venter i spenning som meg?

BF:fly

Fikk gullstatus for ca en uke siden. E-post fra KLM kom et par dager etterpå. Kortet er ennå ikke kommet i posten.

Her også! :colgate:
Det tok sin tid, og jeg hadde nesten mistet håpet nu.
Nå mangler bare en grei måte å bruke de to gullene jeg har til å få et OW gold også da.

Jaja, da ble denne dagen også et hakk bedre!!

BF:cool2

Her også! Seint, men godt av FB-gjengen da:D

Er det noen bra statusmatcher med FBG eller? Hotellkjeder osv?

Jøss, ser at min søknad har gått igjennom også! Var jo 100% sikker på at det gikk i vasken etter dialog med KLMs representant på businessclass.se.

Får vel prøve KLM/Skyteam i løpet av året!

Edit: Har forresten noen mottatt selve gullkortet?

Last edited:
Jeg har fortsatt gullstatus etter forrige kampanje, og fikk samtidig ett nytt Ivory-kort i posten i forrige uke. Venter spent på hva som skjer ved månedsskiftet når den forrige statusen utløper Er nok ikke noe jeg gidder å stresse veldig med om jeg ikke får ny status.

Jeg er i præcis samme situation. Den nuværende guld status udløber 31/3 så må vente og se.

Jeg hadde to flighter med DL i fjor, og fikk derfor sølv nå. Statusmatch har jeg ikke tatt, siden jeg ikke har flere poeng å svi av på La Premiere ;)

Back