Flyinfo Mytravel A330-300

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Ser her at Mytravel har sin "vanlige" jorden rundt på 21 dager også i år.
Jeg lurer da på hvilken maskin det er i år som brukes på denne turen?

Airbus 330. :smile2

Er nok den ja.
Synd de Norske plassene ikke ble solgt unna, mener Danskene fikk kjøpe dem.
Men klart, drøye 60 000,- er jo MYE penger da for en tur på 21 dager. :lol:

Airbus 330.

Om man 'klarer' 6 timer OSL-SHJ og 6 timer SHJ-HKT hele Vinterhalvåret så klarer man ATW, her er det endel opplevelser inne i bildet også.

Merk: Nekter ikke for at det er trangt til beina! :colgate:

Originally posted by Thomas

Om man 'klarer' 6 timer OSL-SHJ og 6 timer SHJ-HKT hele Vinterhalvåret så klarer man ATW, her er det endel opplevelser inne i bildet også.

Nå skal det være sagt at de brukte 200 versjonen fra sesongstart til ut februar. Da kan et fåtall få nyte ekstra benplass og ypperlig service. Satt selv foran gardinen i januar og det var ikke mye å utsette på cabinen...:)

Originally posted by chocks

Nå skal det være sagt at de brukte 200 versjonen fra sesongstart til ut februar. Da kan et fåtall få nyte ekstra benplass og ypperlig service. Satt selv foran gardinen i januar og det var ikke mye å utsette på cabinen...:)

Jeg leste nettopp rapporten ThomAAs skrev om turen til Brazil. Ikke tale om at jeg tar turen jorden rundt i "comfort" class :p. Det var dog ikke mange de tok med seg ombord her, så det er vel lagt opp til at alle har setet ved siden av seg åpent.

Da ville jeg heller satset på en * A RTW i C.. Sinnsyk komfort, en haug med poeng og opptjening av status. De reisemålene de her beskriver er lett å komme seg til... RTW koster 30-40K, om du sammenligner de 60K danske dette kalaset koster, har du nok penger til hoteller dersom du skal bli 21 dager..

Originally posted by chocks

De bruker 200 versjonen fra Desember til Februar, da de leier ut sine egne A330-300 til Garuda for litt Hadjji flyvninger.....

Airbus 330.

Noen som reiseplanen for ruta? Denne gangen SKAL jeg ha den med meg på SFO.. :wow:

Niagara Falls, San Francisco, Hawaii, Fiji, Sydney, Cairns, Ho Chi Minh City, Chiang Mai og Muscat i Oman.

Originally posted by Tommy777

Da ville jeg heller satset på en * A RTW i C.. Sinnsyk komfort, en haug med poeng og opptjening av status. De reisemålene de her beskriver er lett å komme seg til... RTW koster 30-40K, om du sammenligner de 60K danske dette kalaset koster, har du nok penger til hoteller dersom du skal bli 21 dager..

For den prisen kan du vel få en * A RTW i F. Og det kan vel heller ikke være å forakte. Bare synd man ikke får flere EB poeng av å fly F i forhold til C.

Noen som har prisene på * A RTW Y/C/F ut fra Norge pr nå?

BF:cool2

Jeg må si at jeg lurer på hvordan folk orker å fly jorda rundt i en av DY sine fly. Crew'er er veldig snille og servicen er god men setene er jo knøtt små og det er trangt. Hvertfall bak gardina og hele -300 er "bak" gardinen...

Originally posted by ThomAAs

Jeg må si at jeg lurer på hvordan folk orker å fly jorda rundt i en av DY sine fly. Crew'er er veldig snille og servicen er god men setene er jo knøtt små og det er trangt. Hvertfall bak gardina og hele -300 er "bak" gardinen...

Visste ikke at DY fløy RTW:p

Originally posted by Someone

Originally posted by ThomAAs

Visste ikke at DY fløy RTW:p

Blir nok et par fuelstopp da, ja... Knallhardt over Stillehavet :p :p

Back