Originally posted by Thomas
Om man 'klarer' 6 timer OSL-SHJ og 6 timer SHJ-HKT hele Vinterhalvåret så klarer man ATW, her er det endel opplevelser inne i bildet også.
Merk: Nekter ikke for at det er trangt til beina!![]()
Originally posted by chocks
Om man 'klarer' 6 timer OSL-SHJ og 6 timer SHJ-HKT hele Vinterhalvåret så klarer man ATW, her er det endel opplevelser inne i bildet også.
Nå skal det være sagt at de brukte 200 versjonen fra sesongstart til ut februar. Da kan et fåtall få nyte ekstra benplass og ypperlig service. Satt selv foran gardinen i januar og det var ikke mye å utsette på cabinen...![]()
Originally posted by chocks
Nå skal det være sagt at de brukte 200 versjonen fra sesongstart til ut februar. Da kan et fåtall få nyte ekstra benplass og ypperlig service. Satt selv foran gardinen i januar og det var ikke mye å utsette på cabinen...![]()
Originally posted by Airbus 330
Men klart, drøye 60 000,- er jo MYE penger da for en tur på 21 dager.![]()
Airbus 330.
Originally posted by Tommy777
Da ville jeg heller satset på en * A RTW i C.. Sinnsyk komfort, en haug med poeng og opptjening av status. De reisemålene de her beskriver er lett å komme seg til... RTW koster 30-40K, om du sammenligner de 60K danske dette kalaset koster, har du nok penger til hoteller dersom du skal bli 21 dager..
Originally posted by ThomAAs
Jeg må si at jeg lurer på hvordan folk orker å fly jorda rundt i en av DY sine fly. Crew'er er veldig snille og servicen er god men setene er jo knøtt små og det er trangt. Hvertfall bak gardina og hele -300 er "bak" gardinen...
Originally posted by Someone
Originally posted by ThomAAs
Jeg må si at jeg lurer på hvordan folk orker å fly jorda rundt i en av DY sine fly. Crew'er er veldig snille og servicen er god men setene er jo knøtt små og det er trangt. Hvertfall bak gardina og hele -300 er "bak" gardinen...
Visste ikke at DY fløy RTW![]()
Originally posted by EK 007
Det er OY-VKH som skal jorden rundt...
Originally posted by EKCH
Det var OYVKG, som fløj ARN-CPH-YYZ i dag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.