Flyhistorie nr.18

vingtor

ScanFlyer Blue
Forside_18_200pix.jpg

Flyhistorie nr. 17 er nå til trykking og vil være på vei til abonnentenes postkasser neste uke. Av innholdet vil vi nevne:

• Flyapostelen Leif Lier
  • Luftmilitær språkhistorie frem til 1940
  • Norseman c/n 649
  • Flyskolens vinterøvelser på Vingersjøen i 1937
  • Dakota BW-N og UFO-observasjoner i 1958
  • Isfronten
  • Ground Controlled Approach
  • Da Blaue "X" havarerte
  • Flybåten Nielsen & Winther
  • Modellfly - de Havilland Mosquito
  • Biggles i Norge
  • Danmarks Tekniske Museum

Fra neste år høyner vi prisen på årsabonnement til 320 kroner. Abonnement bestilles enklest ved å betale inn beløpet på kontonummer 8902.12.41645. Send gjerne også en epost til abonnement@flyhistorie.no. Hvis du betaler før 1. januar 2011 får du likevel neste års abonnementsperiode til gammel pris, 280 kroner.

Eldre nummer kan bestilles fra museumsbutikken på Norsk Luftfartsmuseum i Bodø. Tlf. 75507850 / Fax. 75507883, epost: butikk@luftfart.museum.no.

Bladene selges også på Flysamlingen på Gardermoen, Flymuseene på Sola, i Bodø og på Tolga, dessuten hos Smallsize Hobbylands butikker.

Nils (ikke lenger redaktør)
www.flyhistorie.no

Last edited:
Takk for påminnelsen! Endelig har jeg fått ut fingeren, pengene er sendt!

S

Har ikke mottatt noe blad ennå, men heller ingen blankett som sier at abonnementet mitt har gått ut. Kan dette skjekkes ut?

Trygve

Og det er nok jeg som er grunnen til forvirringen! For jeg har heller ikke fått dette nummeret - det var nok forrige nr. jeg hadde i tankene da jeg kastet meg frampå med ros - uten å lese om innholdet som trådstarter nevner! :)

Back