J Jerry ScanFlyer Blue 12 Aug 2012 #1 Pga av kø jeg har ikke bilder av Draken og British Hawks :/ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 13 Aug 2012 #5 Som CFM sier, godt å se ordentlige fly her inne igjen. Kjempebra, som alltid, Jerry Ser at den belgiske display-maskinen fortsatt er syk, det ble ikke mange displays på den i år.
Som CFM sier, godt å se ordentlige fly her inne igjen. Kjempebra, som alltid, Jerry Ser at den belgiske display-maskinen fortsatt er syk, det ble ikke mange displays på den i år.
petru26 evig optimist 13 Aug 2012 #7 Se der ja hadde tenkt meg dit jeg og, men droppa hele greia. Bra bilder!!
J Jerry ScanFlyer Blue 14 Aug 2012 #9 CFM said: Meget bra med litt skikkelige fly igjen! Click to expand... etter to uker vil være annet bilder fra et annet sted. Hvis været tillater. AggTouchdown said: Som CFM sier, godt å se ordentlige fly her inne igjen. Kjempebra, som alltid, Jerry Ser at den belgiske display-maskinen fortsatt er syk, det ble ikke mange displays på den i år. Click to expand... De hadde nok og sesongen nesten over, C172 said: Bra bilder! Har du bilder av besøkende fly osv? Click to expand... dessverre ikke. Slike bilder må bestilles før, jeg vil være i Skien den 25 august og 26 i Jarlsberg. petru26 said: Se der ja hadde tenkt meg dit jeg og, men droppa hele greia. Bra bilder!! Click to expand... Du skal aldri droppe flystevne i nærheten* *nærheten - max 1000 km hjemmefra Takk for kommentarer. Last edited: 14 Aug 2012
CFM said: Meget bra med litt skikkelige fly igjen! Click to expand... etter to uker vil være annet bilder fra et annet sted. Hvis været tillater. AggTouchdown said: Som CFM sier, godt å se ordentlige fly her inne igjen. Kjempebra, som alltid, Jerry Ser at den belgiske display-maskinen fortsatt er syk, det ble ikke mange displays på den i år. Click to expand... De hadde nok og sesongen nesten over, C172 said: Bra bilder! Har du bilder av besøkende fly osv? Click to expand... dessverre ikke. Slike bilder må bestilles før, jeg vil være i Skien den 25 august og 26 i Jarlsberg. petru26 said: Se der ja hadde tenkt meg dit jeg og, men droppa hele greia. Bra bilder!! Click to expand... Du skal aldri droppe flystevne i nærheten* *nærheten - max 1000 km hjemmefra Takk for kommentarer.