30.09.2025 BIX 7101, Izmir, Tyrkia - Oslo 14:55 -18:05Din flyvning til Oslo vil bli operert med et større fly fra Sunclass Airlines. Ditt flynummer er DK9145, og avgangen er som planlagt kl. 14.55. Du kan reise med din nåværende billett. Ditt nye sete vil stå på boardingkortet ditt. Hvis du har sjekket inn online, må du sjekke inn på nytt. Vi vil gjøre vårt beste for at du skal få samme service om bord som planlagt.
03.10.2025 BIX 1421, Split - Kristiansand 09:55 -12:15
Vi vil komme tilbake mer ytterligere detaljer om flyvningen.
03.10.2025 BIX 1077, Split - Oslo 17:40 -20:40
Vi vil komme tilbake mer ytterligere detaljer om flyvningen.
04.10.2025 BIX 1417, Palma - Oslo 14:20 -17:50
Vi vil komme tilbake mer ytterligere detaljer om flyvningen.
05.10.2025 BIX 1402, Trondheim - Rhodos 09:15 - 14:55
Vi vil komme tilbake mer ytterligere detaljer om flyvningen.
05.10.2025 BIX 1420, Rhodos - Kristiansand 15:55 -19:10
Vi vil komme tilbake mer ytterligere detaljer om flyvningen.
12.10.2025 BIX 1401, Rhodos - Trondheim 17:55 -19:35
Vi vil komme tilbake mer ytterligere detaljer om flyvningen.
28.10.2025 BIX 7101, Izmir, Tyrkia - Oslo 15:55 -19:05
Vi vil komme tilbake mer ytterligere detaljer om flyvningen.
Uten at jeg kjenner til det helt, men har Braathens kjørt samme modell som DY/D8 der ansatte i det ene selskapet kan fly for det andre?Tydligen berörs Airbus-operationerna hos både Braathens International Airways (SE-RGC/RGE/RGF/RGG/RGH) och Braathens Regional Airways (SE-RGD/RGV), samtliga maskiner "on ground".
Stämmer , jag har flugit några gånger med SE-RGD på SK-nummer och enligt besättningen flyger de både för Braathens International och Braathens Regional.Uten at jeg kjenner til det helt, men har Braathens kjørt samme modell som DY/D8 der ansatte i det ene selskapet kan fly for det andre?
Altså at BIX-ansatte opererer BRX sine to A319? Slik at SE-RGD og SE-RGV i grunnen kun er hos BRX på papiret.
Er ikke dette bare den internasjonale 737 firmaet som kutter virksomheten?Flyg BRA klarer ikke betaler regningene sine og har søkt om konkursbeskyttelse for å kunne restrukturere selskapet (inkludert gjelden) for å komme tilbake etter Koronakrisen
Er ikke dette bare den internasjonale 737 firmaet som kutter virksomheten?
ATR systemet ruller vel videre?
Ser ut til at Air Seven blir leid inn på Sunnclass Flightnr til å fly noen flygninger hvertfall.For Ving Norge sin del, så er det følgende som er berørt som vist under.
For charterfly langt fram i tid blir de jo byttet ut med annen operatør.
Informasjon Braathens
www.ving.no
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.