MD11 ScanFlyer Dusty 31 May 2011 #21 Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. Hjelpe meg for en håpløs pr. kåt kranglefant....huff, skulle nesten tro at han manglet noe i livet
Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. Hjelpe meg for en håpløs pr. kåt kranglefant....huff, skulle nesten tro at han manglet noe i livet
F fjasebase ScanFlyer Gold 31 May 2011 #22 Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. MD11 said: Hjelpe meg for en håpløs pr. kåt kranglefant....huff, skulle nesten tro at han manglet noe i livet Click to expand... Jamen han gjør jo det: Mat
Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. MD11 said: Hjelpe meg for en håpløs pr. kåt kranglefant....huff, skulle nesten tro at han manglet noe i livet Click to expand... Jamen han gjør jo det: Mat
Discus Galley Slave Medlem 31 May 2011 #23 Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. fjasebase said: Her har dere "reiseruten" fra hotellet til hjørnet på Shell-stasjonen. Rart at en ungdom i sin beste alder sliter med denne distansen Click to expand... Du skal se han hadde forlangt buss eller taxi dit hvis han hadde fått en matkupong for bruk på Shell. Virker som blodsukkeret holdt seg lavt en god stund etter "the experience from Hell"
Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. fjasebase said: Her har dere "reiseruten" fra hotellet til hjørnet på Shell-stasjonen. Rart at en ungdom i sin beste alder sliter med denne distansen Click to expand... Du skal se han hadde forlangt buss eller taxi dit hvis han hadde fått en matkupong for bruk på Shell. Virker som blodsukkeret holdt seg lavt en god stund etter "the experience from Hell"
F fjasebase ScanFlyer Gold 31 May 2011 #24 Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. Sant det. Hadde han fått matkupong på Shell hadde overkriften vært "Måtte skaffe mat selv etter kanselering"
Re: Flyet ble kansellert. Passasjerene fikk ikke mat før neste morgen. Sant det. Hadde han fått matkupong på Shell hadde overkriften vært "Måtte skaffe mat selv etter kanselering"