Flydagen på Kjeller

AggTouchdown

ScanFlyer Gold
Flydagen på Kjeller

På søndag er det klart for årets "Flydag" på Kjeller. Er det noen flere her inne som har tenkt å ta turen?

Årets program ser slett ikke så gærnt ut, med danske Baby Blue listet opp som sannsynlige deltagere, i tillegg til alt det som vi får servert hvert år.

Jeg blir å finne på "vollen" bak Skedsmo vgs fra rundt klokka 12.00, så hvis noen ser en kraftig kar med skjegg, pilotbriller og Canon-kamera så er det bare å hilse på ;)

Re: Flydagen på Kjeller

Med værforbehold: jeg har tenkt å ta turen dit.

Kunne du si litt mer om hvordan man kommer til den nevnte "vollen"?

Klart det, ta en titt på dette kartet. Det er rett på baksiden av Skedsmo vgs. bare parker på parkeringsplassen der og gå opp. Jeg pleier å stå der hvert år, da det er et flott sted å stå hvis man skal ta bilder. Noen av bildene mine fra i fjor ligger her, hvis det er interessant.

I dag hadde F-16 et par treningsøkter, utrolig flott å se på! Selv om det begynner å bli et gammelt fly, er det ingen tvil om at det fremdeles imponerer. Mer enn f.eks. en oppvisning med F-22.

Kan ikke helt si meg enig i at norske F-16 displays er mer imponerende enn å se et F-22 display, men jeg er helt enig i at F-16 er en meget lekker maskin ;)

Hvis noen av dere får problemer med å finne frem til "vollen" bak skolen,så
er det bare å ringe meg.Regner meg som lokalkjent,siden jeg vokste opp
ca 500m fra nevnte voll,og blir å treffe der nå på søndag også!

Vidar
93058584

Back