Holder på å hjelpe en med noe billettbestillingen til SFO og SYD. I forhold til hennes reisemål så er det desidert billigst å bestille en billett t/r OSL-SFO med KLM/AF og en ny billett med UA fra SFO til SYD. Bortover turen har hun flere dager i SFO så der er det ingen problemer med videreforbindelser. Tilbaketuren vil hun ha drøye 6 timer på SFO fra United maskine lander fra SYD til AF maskinen tar henne videre til CDG.
Dere som kjenner USA, hvor lang tid bør en ha mellom to ankomst og avgang når en må ta ut bagasje og sjekke inn på nytt ? Må en gjennom imigrasjon og slike ting på SFO. Har selv aldri vært i USA så jeg er lite kjent med forholdene. Vil anta at drøye 6 timer på SFO må være tilstrekkelig, men jeg tenkte for sikkerhetsskyld at det er greit å høre med noen av dere som kjenner forholdene.
Dere som kjenner USA, hvor lang tid bør en ha mellom to ankomst og avgang når en må ta ut bagasje og sjekke inn på nytt ? Må en gjennom imigrasjon og slike ting på SFO. Har selv aldri vært i USA så jeg er lite kjent med forholdene. Vil anta at drøye 6 timer på SFO må være tilstrekkelig, men jeg tenkte for sikkerhetsskyld at det er greit å høre med noen av dere som kjenner forholdene.