Flybilder fra Værnes

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Flybilder fra Værnes

Da har jeg vært en tur innom Værnes igjen. Denne gang på besøk hos en flygeleder i tårnet sammen med resten av fjorårets bardufoss-kull. Frøs av meg hender og fingre for å få tatt noen bilder x antall skumle meter over bakken. Holdt meg godt inntil tårnbygningen ;)

Folk har nå tatt bilder fra tårnet før, meg selv inkludert, men jeg har aldri sett bilder tatt fra ENVA TWR...

Avgang til Alicante - rotate
AG_MG_9980.jpg

og Gear Up
AG_MG_9982.jpg

Simulator-posisjon
AG_MG_9963.jpg

Widerøe drar til ENTO etter ankomst fra Dannmak
AG_MG_0003.jpg

LN-innsekt
AG_MG_0052-VERSJON2.jpg

Amsterdamflyet ankommet Værnes. Mon tro hvor mange som ble tatt i tollen :-p
AG_MG_0056.jpg

Her er bilen som stod å snakket med oss i en halvtimes tid i forrige uke da vi sto og tok bilder på bakkeplanet. Han lette nok etter en vei å kjøre opp til tårnet for å spørre hva jeg drev med... stakkars avinor-dyr disse "security'en-folka".
AG_MG_0089.jpg

LN-KKV :) På tide å bli personifisert på halen? Kanskje noen som jobber på ENGM kan ta med seg tagge-utstyret og hoppe opp på halen en natt og tegne grunnleggeren av dette forum? :)
AG_MG_0101.jpg

AG_MG_0111.jpg

Men NAX er ikke de eneste som har glemt å male fly... LTR f.eks.
AG_MG_9974.jpg

Wingtip vortex beveger seg som kjent nedover. Her har de truffet vannet. Om noen er i tvil så; Ja... dette skjedde HVER GANG noen hadde landet :-)
AG_MG_0102.jpg

Svensk helikopter dro avgårde sørøstover
AG_MG_0114.jpg

Postflyet
AG_MG_9975.jpg

AG_MG_9988.jpg

Jepp det var det. Håper det falt i smak.

Replying to Topic 'Flybilder fra Værnes'

Han lette nok etter en vei å kjøre opp til tårnet for å spørre hva jeg drev med... stakkars avinor-dyr disse "security'en-folka".

...og er de av samme kaliber som enkelte andre av samme rase på andre unevnelige flyplasser, så er det ikke bare å komme her..., å komme her..., på FLYPLASS'N MIN !!!

Bildene, by-the-way...., var supre!:up:

Dette var utrolig lekkert!

Ingen bilder fra selve glasshuset?

THS: Ett bilde fra ATC-kuvøsa men det er fullt av Luftkrigsskole-kadetter på bildet at du ville ikke sett noen skjermer likevel. Jeg skal snart tilbake dit å ta flere bilder i forbindelse med intervju av en flygeleder der som vi hadde som instruktør på de første teorikursene på flyskolen. Takker for kommentarer! :)

Det er noe eget med bilder fra høyden. Kjekk vinkel å se take-offs fra.
Sku ønske jeg og jobba der (helt alvorlig):spin:

Har ikke Norwegian 2-3 fly nå som har flydd noen mnd uten "Logo" på halen?
Er vel på tide og få på noen fjes der bak nå synes jeg.

Airbus 330. :)

LN-KKV På tide å bli personifisert på halen? Kanskje noen som jobber på ENGM kan ta med seg tagge-utstyret og hoppe opp på halen en natt og tegne grunnleggeren av dette forum?

Unnskyld meg!!! Dette får omverden til å tro at det bare jobber kjeltringer og taggere på ENGM. Dæven steike, dem der pokker ikke bedre på ENVA... Dette var å gå litt langt:lol :lol :lol :lol

Er ikke en av forutsetningene for å komme på halen til Norwegian at du har levert inn verktøyet?.....

Back