Flybilder fra Værnes
Da har jeg vært en tur innom Værnes igjen. Denne gang på besøk hos en flygeleder i tårnet sammen med resten av fjorårets bardufoss-kull. Frøs av meg hender og fingre for å få tatt noen bilder x antall skumle meter over bakken. Holdt meg godt inntil tårnbygningen
Folk har nå tatt bilder fra tårnet før, meg selv inkludert, men jeg har aldri sett bilder tatt fra ENVA TWR...
Avgang til Alicante - rotate
og Gear Up
Simulator-posisjon
Widerøe drar til ENTO etter ankomst fra Dannmak
LN-innsekt
Amsterdamflyet ankommet Værnes. Mon tro hvor mange som ble tatt i tollen
Her er bilen som stod å snakket med oss i en halvtimes tid i forrige uke da vi sto og tok bilder på bakkeplanet. Han lette nok etter en vei å kjøre opp til tårnet for å spørre hva jeg drev med... stakkars avinor-dyr disse "security'en-folka".
LN-KKV
På tide å bli personifisert på halen? Kanskje noen som jobber på ENGM kan ta med seg tagge-utstyret og hoppe opp på halen en natt og tegne grunnleggeren av dette forum? 
Men NAX er ikke de eneste som har glemt å male fly... LTR f.eks.
Wingtip vortex beveger seg som kjent nedover. Her har de truffet vannet. Om noen er i tvil så; Ja... dette skjedde HVER GANG noen hadde landet
Svensk helikopter dro avgårde sørøstover
Postflyet
Jepp det var det. Håper det falt i smak.
Da har jeg vært en tur innom Værnes igjen. Denne gang på besøk hos en flygeleder i tårnet sammen med resten av fjorårets bardufoss-kull. Frøs av meg hender og fingre for å få tatt noen bilder x antall skumle meter over bakken. Holdt meg godt inntil tårnbygningen

Folk har nå tatt bilder fra tårnet før, meg selv inkludert, men jeg har aldri sett bilder tatt fra ENVA TWR...
Avgang til Alicante - rotate

og Gear Up

Simulator-posisjon

Widerøe drar til ENTO etter ankomst fra Dannmak

LN-innsekt

Amsterdamflyet ankommet Værnes. Mon tro hvor mange som ble tatt i tollen

Her er bilen som stod å snakket med oss i en halvtimes tid i forrige uke da vi sto og tok bilder på bakkeplanet. Han lette nok etter en vei å kjøre opp til tårnet for å spørre hva jeg drev med... stakkars avinor-dyr disse "security'en-folka".

LN-KKV

Men NAX er ikke de eneste som har glemt å male fly... LTR f.eks.

Wingtip vortex beveger seg som kjent nedover. Her har de truffet vannet. Om noen er i tvil så; Ja... dette skjedde HVER GANG noen hadde landet

Svensk helikopter dro avgårde sørøstover

Postflyet

Jepp det var det. Håper det falt i smak.