Flybilder fra Tromsø

Kaysa

Newcomer
Flybilder fra Tromsø

Jeg er en ganske amatør fotograf. Har et Nikon D40X kamera med standard linsa (18-55).
Legger ut noen bilder jeg har tatt.
Håper dere liker bildene;)

Attachments

• Herc Og Kine.jpg
    Herc Og Kine.jpg
    90.5 KB · Views: 418
  • hhhhh1.jpg
    hhhhh1.jpg
    51.3 KB · Views: 420
  • aireuropa1.jpg
    aireuropa1.jpg
    63.6 KB · Views: 415
  • norwegi1.jpg
    norwegi1.jpg
    71 KB · Views: 408
Re: Flybilder fra Tromsø

Første bildet er av Hercules Lockheed (tror det er det engelske forsvaret sitt), andre bildet er av Hercules C-130 (utav den gamle typen).
Nest siste er av AirEuropa og siste Norwegian LN-KKX.

Last edited:

Kult! Takk for titten, og velkommen til forumet!

Hei Kine og velkommen hit på forumet! Jeg liker bildene dine, de to Herculesbildene er litt skjeve. På bilde nr.2 av den norske Herc'en har du brukt stativ der? Jeg plages med å få til gode bilder når det er mørkt.
Begge Herc'ene er av den gamle typen, de nye har 6 blads propeller. Det er iallefall den forskjellen som er lettest å se fra utsiden. Se post nr. 6 i denne tråden som handler om C-130 der er 4 bilder som viser forskjellen mellom gammel og ny type.
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=27160&highlight=C-130
Hilsen fotokollega Magne E.:up:

Hei og takk for sist. Så bra at du fulgte oppfordringa om å registrere deg her. Fine bilder. Så på de andre flybildene dine på FB, og det var jo veldig mange fine der også. Så få dem hit! Hehe.
Hilsen Tor

Den britiske hercen er C-130K og den norske C-130H

Bildene var fine og det er morsomt at noen prøver ut den moderne måten å ta bilder på (med en viss vinkel)! Bildene var skarpe, og fine!

Hei på deg og velkommen på forumet :-)

Bildet av 955 Frøy (en pensjonert gammel traver) var bare kjempelekkert. Takk skal du ha!!

Espen hilser nordover fra Bodø :-)

Mornsann! Og velkommen:) Heftige bilder, Enig med Seilfly at det er stilig med litt andre vinkler!

Stå på!

Back