• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flybilder - fra Ferie i Europa

• Thread starter Thread starter SK931
  • Start date Start date
S

SK931

Guest
Heisann og fortsatt god sommer folkens, da var noen av ukene unnagjort og det har jo også blitt endel bilder av fly på veien. Her fra Spania og Tyskland, samt Kastrup.

Kall det en foto-trip reportasje..he he

Bør kansje legge til at samme dag kursen skulle legges mot sør ryker det nye kamera og det må til rep, så det ble frem med den gamle D100 på denne turen:(

Det ble kanskje for mange og for store...beklager det:)

Vi starter med ALC, Spania;

IMG1.jpg

Trasavia i nye farger tar av...

IMG2.jpg

IMG3.jpg

IMG7.jpg

IMG8.jpg

IMG9.jpg

Så noen fra HAM...en lørdag formiddag

IMG10.jpg

IMG11.jpg

IMG12.jpg

IMG13.jpg

IMG14.jpg

IMG15.jpg

IMG16.jpg

IMG17.jpg

Så noen fra DUS......

IMG30.jpg

IMG31.jpg

IMG32.jpg

IMG33.jpg

IMG34.jpg

IMG35.jpg

IMG36.jpg

IMG37.jpg

IMG38.jpg

IMG39.jpg

IMG40.jpg

IMG41.jpg

IMG42.jpg

IMG43.jpg

IMG44.jpg

IMG45.jpg

IMG46.jpg

IMG47.jpg

IMG48.jpg

IMG49.jpg

IMG50.jpg

IMG51.jpg

noen (dårlige) fra hotellrommet i Genova Italia....Ikke den mest spennende flyplassen.....

IMG4.jpg

IMG5.jpg

litt utsikten fra hotellet på Kastrup også...ikke dårlig utsikt i hvertfall

IMG70.jpg

og til slutt i denne omgang (flere kommer senere)...

Fra Luxemburg....et flott skue sett fra bilvinduet...:)

IMG6.jpg

Thats all for denne gang flere spennede bilder er på vei snart...håper de falt i smak ...fortsatt god sommer:)

Nydelige bilder her ja!

Så spotting/fotografering i Alicante bød ikke på noen problemer? Skal dit om 14 dager så jeg hadde lyst å ta meg en tur for å ta noen bilder på flyplassen.

Originally posted by THS

Nydelige bilder her ja!

Så spotting/fotografering i Alicante bød ikke på noen problemer? Skal dit om 14 dager så jeg hadde lyst å ta meg en tur for å ta noen bilder på flyplassen.

Neida spotting i ALC har jeg gjort i syv år og aldri noen problemer, bare se opp for enkelte som har til hensikt å lure fra deg kamera......og smil pent til flyplassens sikkerhetsvakter som kommer forbi.....

best å spotte om ettermiddagen etter 13.00 da sola er fint plassert....

det er da dager hvor det kommer flest engelske charter og dager med flest tyske....lykke til!

Det ville vært en skam å ikke komme på ideen å kommentere disse bildene!
Jeg satt her og ventet på at min fars trege bredbånd skulle arbeide med nedlastningen, og ble mer og mer utolmodig etterhvert som jeg så bildene. De var både skarpe, tatt med mange spennende 'utsnitt' og fargemetningen var det heller ikke noe å si på. Liker også denne typen ramme... Litt IKEA-stuestil. kanskje...

Stor tommel i været! -Og det ser ut til at du fant deg en C-9 også :)

Glemte nesten: Takk for posten, og post mer i fremtiden!

Flotte bilder. Det bildet med DY på DUS er vel ikke tilfeldigvis tatt forige fredag (28)? Jeg ankom med KKS da, og det ser ut til at de andre flyene rundt stemmer også.

Rune

Back