Fly &...?

Sorry Gutter!

6 av min 13 kollegaer er syke om dagen, så jeg har blitt kalt ut i aktiv tjeneste gitt...
Håper dere har det hyggelig alle, så skal jeg jobbe aktiv med neste treff istedet!

M

...men vi 10 som kom hadde nok en veldig hyggelig kveld... Med nytt ansikt fra Chicago - kjempehyggelig.

Så tidlig dere gav dere da, hadde tenkt en drop-in etter at jeg er ferdig på jobb om 30 minutter ...., men den gang ei.

Tja...noe sitter der nok fortsatt - de som ikke skal til Stavanger eller Chicago i morgen tidlige!

Hjemme her også, Frankfurt maskinen som går 0650 lurer...

Kjempehyggelig selskap. Verden er ikke stor, EB. Jeg skal også ta en samtale til Terje i morgen om jeg har tid i FRA.

FBUForever, vi sees snart i Chicago

En kveld som virkelig frister til gjentakelse!

Og noen av oss eldre har akkurat kommet inn døren - FBU4EVER ble dyttet ut fra 251en på Nærsnes ;)

Originally posted by LN-KGL

Og noen av oss eldre har akkurat kommet inn døren - FBU4EVER ble dyttet ut fra 251en på Nærsnes ;)

Gud!Jeg kan ikke huske sist jeg var så trøtt! Lang dag før pick-up i Jersey City,så EWR-CPH og CPH-OSL,så buss til by'n og "Fly&Vin".Siste buss hjem sammen med LN-KGL.Vi satt igjen som de to siste med en espresso og en grappa,forresten.

800 meter med frisk luft og motbakke hjem hjalp litt.Bilder følger i løpet av dagen.Trur eg.Og "Knut-uten-nick" har fått et skikkelig nick: beaver!:clap

Her kommer bilder:
IMG_0042.jpg

Forfra med urviseren: LN-KEH,beaver,LCH,LN-KGL og imm. Serveringsdamen holdt fatningen hele kvelden!

IMG_0043_2.jpg

LCH og LN-KGL.

IMG_0044.jpg

"Eders" LN-KEH og beaver (aka. DHC-2 og Knut-uten-nick)

IMG_0045.jpg

JEG TRAKK FØRST!

IMG_0046_2.jpg

Langs veggen fra venstre: Tommy777,LN-SEK og EB før han ble hentet.

Takk for en flott kveld alle sammen. Veldig hyggelig var det, men beklagelig at jeg måtte forlate selskapet så tidlig. Og også at jeg måtte kjøre. Men godt var det at jeg ikke ble verken lenge eller med mye vin. Det ble en travel dag på jobben, med tåkeproblemer og greier.... og da er det greit å være nogenlunde uthvilt.

Takk igjen, håper å se dere alle igjen en annen gang. Og DA skal jeg også ha noe å drikke!

IMM

Back