Fly &...?

Tirsdag 14/2 ok - jeg stiller. fly & vin

Hey! Nytt medlem jo! Velkommen! og stiller på fly & vin etc treff også?

Sporty gjort Beaver!

Og velkommen til oss her i forumet forresten!

:clap

Argh, så nært så nært men atter så fjernt...

Skal til Oslo 8. til 11. februar ifm årsmøte i fagforeningen (LFF).
Bruker normalt å ta litt av, men å henge igjen i Oslo til 14. er desverre umulig grunnet jobb. Hadde vært kult med mitt første ... & vin ^_^

Egil

Da ser det jammen ut til at også jeg har mulighet til å delta. Skal ha et møte i hovedstaden den 14 og kan reise hjem neste dag. Før meg opp !!

Jeg er jo også i Oslo denne dagen!! Enoteca er i gangavstand fra leiligheten min, har kabooomflyet til FRA på torsdagsmorran, så jeg starter tidlig :D

Vi sees!

Jammen da er vi 13! Og velkommen til Tommy777.Vi kan vel avtale noe "Fly&..." i Chicago 26 el. 27/2?

Originally posted by FBU 4EVER

Jammen da er vi 13! Og velkommen til Tommy777.Vi kan vel avtale noe "Fly&..." i Chicago 26 el. 27/2?

Den er roger! Er i byen begge dagene :)

Jeg har Chicago Bulls sesong billetter, Bulls spiller mot Orlando Magic den 26.... :) Spørs hvor trøtt du er (og om du er i 943 eller 945 mode :colgate: )

Originally posted by Tommy777

Originally posted by FBU 4EVER

Den er roger! Er i byen begge dagene :)

Jeg har Chicago Bulls sesong billetter, Bulls spiller mot Orlando Magic den 26.... :) Spørs hvor trøtt du er (og om du er i 943 eller 945 mode :colgate: )

Er i 945-mode.

Originally posted by CK

argh! jeg er i MAD 13-15/2 på studietur

Samme det; du hadde vel bare glemt å komme uansett. ;-)

Jeg forsøker å stille. Kommer trolig til å måtte hanke inn en ukjent barnevakt fra gaten, men ær'e så nøye'a.

Back