Fly &...?

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by Tommy777

Jammen da er vi 13! Og velkommen til Tommy777.Vi kan vel avtale noe "Fly&..." i Chicago 26 el. 27/2?

Den er roger! Er i byen begge dagene :)

Jeg har Chicago Bulls sesong billetter, Bulls spiller mot Orlando Magic den 26.... :) Spørs hvor trøtt du er (og om du er i 943 eller 945 mode :colgate: )

Er i 945-mode.

Glimrende! Et par timer på øyet så er du klar for basketkamp?? :)

Jammen da er vi 13! Og velkommen til Tommy777.Vi kan vel avtale noe "Fly&..." i Chicago 26 el. 27/2?

Den er roger! Er i byen begge dagene :)

Jeg har Chicago Bulls sesong billetter, Bulls spiller mot Orlando Magic den 26.... :) Spørs hvor trøtt du er (og om du er i 943 eller 945 mode :colgate: )

Er i 945-mode.

Glimrende! Et par timer på øyet så er du klar for basketkamp?? :)

Basket? Og jeg som trodde jeg skulle på min første American Football kamp!:D

Tar et lite forbehold.Det er en School Release Flight.Mulig at instruktøren skal ha en briefing e.l. Men han kan kanskje bli med,han også?

Forøvrig,så er bord bestilt på Enoteca Vinbar,Bygdø Allé 59.Bestilt for 15 personer fra kl.1700 og utover.Enoteca sender meg meny og forslag.Gleder meg allerede.

...i kjeller`n på Enoteca tror jeg faktisk på evigheten!!! Håper at venninnen min jobber - har i allefall lagt inn en forespørsel...:D

Mat er da nesten like viktig som fly og vin...bil derimot...;)

Fremdeles ingen tilbakemelding,og i går tok ingen telefonen.
Når vi blir såpass mange,så vil Enoteca som regel at vi bestiller stort sett det samme,dvs. ikke for mange forskjellige pasta- eller pizzaer.

Hei,

Da ser det ut til at Spanskesjuken jeg hadde er på retur og at jeg har onsdagen fri, går det an å komme med en etterpåmelding?

Eders
Knut Erik

Svarte...må melde avbud. Kom et møte i veien på annen plass en Oslo :( . Men det blir vel flere tilfeller kjenner jeg denne gjengen rett. Have fun !

Fått tak i folket på Enoteca enda da Stein?

Forresten er jeg nok ikke der før kl. 18-1830 tror jeg

MEN Æ GLÆR MÆ ;)

Jeg er der et sted mellom 17-18. En eller annen tulling (se sjef) har booket et møte kl 1630

Så er man hjemme fra New York,el. Jersey City (stryk det som ikke passer) og fremdeles ingen mail.Da tar vi maten på sparket når alle er samlet.Jeg tar hurtigbåten fra Slemmestad kl. 15:45 og satser på å være på Enoteca kl.17+/-.

Edit: Etter mine beregninger blir vi 13 Stk. Inkl. nye fjes!:cheers:

Back